פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה לשירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/12/2012 הגעתי לסניף אורנג באשקלון לצורך רכישת מכשיר טלפון עבור אישתי.המכשיר בו התענינתי הוא לצרכים מיוחדים ללקויי שמיעה.לאחר שהמתנתי מעבר לשעה בתור.(העתי בשעה 17:00 לערך עזבתי את המוקד בשעה 18:15 ללא קבלת שירות)במהלך שהייתי הסתבר לי שקייםו דלפק המקבל לקוחות הדוברים את השפה הרוסית בלבד,הסבתי את תשומת ליבה של האראית לכך ש-3 לקוחות דוברי השפה הרוסית הגיעו אחרי וקיבלו טיפול לפני.
לדעתי מבלי לפגוע בדוברי השפה הרוסית ,יש לתת עדיפות לדלפק המיועד רק לאחר פרק זמן של שהייה בו המתינו יתר הלקוחות.
כמו כן לדעתי יש צורך גם לדלפק לכבדי שמיעה.בנוסף אינני מבין מדוע לא קיים דלפק לדוברי אמארית,רומנית וכו.קיימת אפליה בשירות הלקוחות באורנג ויש לתת על כך את הדעת

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה