פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי ליאור מור יוסף עד ה2.10הייתי לקוח בחברת אורנ"ג ב2.10התניידתי לחברה מתחרה לפני הניוד ביררתי מה עליי לשלם יתרת תשלומים וחשבונית אחרונה אמרתי כי אני מעוניינת שייגבו לי את התשלום בתשלומים כפי שקובע החוק החדש של משרד התקשורת אמרו כי אין בעיה אני התניידתי ולא שמעתי מאורנ"ג עד לשבוע האחרון קיבלתי מכתב מעו"ד החברה כי אני חייבת 3212ש"ח לחברת אורנ"ג כשפניתי לש"ל נאמר לי כי הבנק שלי סירב להוראת הקבע שלי וכי אין להם א.תשלום מעודכן לא קיבלתי שום התרעה מאורנ"ג כשביררתי מול הבנק היו מופתעים וציינו בפניי כי ההוראת קבע של אורנ"ג פעילה ולעולם לא היה סירוב לחברת אורנ"ג וגם לא חזרה הוראת קבע יש לי אישור מהבנק כי ההוראת קבע עדיין פעילה ותקינה פניתי אין ספור פעמים לחברת אורנ"ג בכדי לקבל תשובות ואני נזרקת מנציג לנציג מבטיחים כי יחזרו אליי ואף אחד לא חוזר אני לא מוכנה לשלם ישירות לעו"ד במיוחד שלא קיבלתי שום מכתב התראה מאורנ"ג לפני שעבר לעו"ד ולא יצרו קשר לברר מדווע הוראת קבע סורבה עיי הבנק מוזר מאוד אני מבקשת את עזרתכם בתלונה מול אורנ"ג אני דורשת כי יחזירו את התשלום במיידית לאורנ"ג שייגבו לי דרך הוראת קבע את מה שאני חייבת על פי חוק יש לי אישור מהבנק כי הוראת הקבע תקינה ולעולם לא היה סירוב כזה או אחר וכמובן שהתיק ייצא מיידית מטיפול עו"ד ויבוטלו כל העמלות לאלתר אודה לעזרתכם ליאור
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה