פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק משירות ונספחים נושא התלונה:
פליישר יהודה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי יהודה פליישר, לקוח בחברתכם מזה שלוש שנים.
במרבית הזמן , נהניתי משירותכם. פשוט, כי לא היו לי תקלות/בעיות.
אך, ברגע שהזדקקתי לשירותכם - שם איכזבתם..ובגדול.

תלונתי מורכבת משלושה מקרים שונים, אשר התרחשו בסמיכות מפתיעה ולשם כך, אתחיל מן הסוף להתחלה:

1. ניתוק ממערכת SMS - בתאריך 11.12.11 פניתי ל"מוקד השירות" של חברתכם, על מנת לבצע בירור אודות החשבונית החודשית ובעיקר, על-מנת להתנתק מרשימת התפוצה של "דואר הזבל" שקיבלתי מכם (על כך ארחיב בסעיף #2).
הנציג ששוחחתי עימו, הבטיח לי בשיחה שאני יוסר מרשימת "דואר הזבל", החל מטווח הזמן המיידי.
אך, לא הנציג הנ"ל ולא אף נציג אחר מטעמכם דאג לעדכן אותי שאני אחסם מקבלה/שליחה של מסרונים לחברות הסלולאר המתחרות (פלאפון/סלקום/מירס).
רק לאחר שלקוחותיי פנו אליי, בטון זועף (יש לציין), מדוע איני חוזר אליהם ו/או מדוע איני זמין. התקשרתי ל"שירות הלקוחות" שלכם (בתאריך 15.12.11), שוחחתי עם נציגה בשם אליחן, אשר בדקה ואישרה את דבר ה"טעות" שנגרמה על-ידכם. הובטח לי , שבתוך 12 שעות (לכל היותר) תוסר החסימה לחלוטין.
אקצר את הסיפור....חלפו 12 שעות ו-15 ימים. ללא שינוי.
במשך כל 15 הימים האחרונים, שוחחתי עם 12 נציגים שונים, אשר לא הבינו מדוע "הגעתי אליהם"?. העבירו אותי מנציג לנציג, לא חזרו אליי, טילפנתי מיוזמתי על בסיס יומי לשירות הלקוחות, על-מנת שאקבל פיתרון.
חשוב לציין, כי מכשיר הסלולאר משמש בעיקר כ"כלי עבודה" עבורי. כך, שניתוק של 15 ימים ולילות ממערכת המסרונים, ללא כל הסבר או ניסיון לתיקון, יצר עבורי נזק כספי ממשי ונזק תדמיתי בעיניי לקוחותיי.
רק היום (26.12.11), תוקנה התקלה.

2. דואר זבל - בתחילת חודש נוב' 2011, רכשתי מכשיר סמארטפון (במסגרת פרטית) והחל מאותו רגע, הוצפתי ב"דואר זבל" תוצרת חברתכם (פרסומות/מבצעים וכו').
כפי שהחוק מחייב, שלחתי מסרון "מחיקה מרשימת תפוצה" למספר שהופיע בתוכן ההודעות. קיבלתי בחזרה מסרון "אישור הסרה מרשימת תפוצה". אך, ה"זבל" המשיך להגיע...שלחתי מסרון נוסף, קיבלתי מסרון "אישור"..אך, "הזבל" המשיך להגיע.
בשל כך, פניתי ל"שירות הלקוחות" של חברתכם בתאריך 11.12.11 (סעיף מס' 1).

3. אמת בפרסום - לאחר שרכשתי את מכשיר הסמארטפון, בדקתי את האפשרויות לרכישת "חבילת גלישה". בפרסום באתר חברתכם, התפרסמה העסקה הנ"ל : "גלישה ללא הגבלה במחיר של 29 ש"ח לחודש".
אני צרכן חשדן מטבעי, חיפשתי אחר ה"אותיות הקטנות" וחוזים נסתרים. אך, אלו לא הופיעו.
לכן, בתאריך 09.11.11 פניתי ל"שירות הלקוחות" בחברתכם בבקשה לרכוש את "חבילת הגלישה" ע"פ התנאים שפורסמו.
לקראת סיום השיחה הטלפונית, הנציגה חזרה על פרטי העסקה, כדלקמן: "חבילת גלישה מועשרת עד 2.5 גי'גה..". "מועשרת?!" עד 2.5 גי'גה ?!
ציינתי בפניה שהפרטים הללו , לא הופיעו בפרסום באתרכם תחת/מעל הכותרת "גלישה ללא הגבלה".
היא טענה כי "בוודאי חלה טעות" וכי מהירות הגלישה מואטת/מחוייבת עבור כל חריגה מעבר ל-2.5 הגי'גה שצויינו.
אם כך, לפנינו מקרה ברור של הטעיית צרכנים ופרסום מוטעה/שקרי מטעמכם.



לסיכום האמור,

אני מצפה מכם לפעולות הבאות:

1. זיכוי יחסי, עבור 15 ימים בהם הייתי מנוע מלקבל/לשלוח מסרונים.
2. פיצוי כספי הולם, עבור הנזק הכספי שנגרם לי בשל כך מול לקוחותיי


חג שמח,


יהודה פליישר

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה