פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול זילזול שקרים ויחס מחפיר מנציגי ש"ל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכול מען דבעי,
שמי תמי ואני לקוחה לשעבר של חברת פרטנר. רק מלפני כשלושה חודשיים כבערך עזבתי את החברה בשל חיוביים כפולים יחס מזלזל והבטחות שווא של נציגים מהחברה.
בספטמבר 2010 שידרגתי למכשיר חדש שמרכז השירות באשדוד והנציגה שטיפלה בי ציינה כי עפ"י נהלים חדשים יש צורך בחיוב באמצעות כ"א על המכשיר והקיזוז המלא יינתן בחשבונית שנגבת באמצעות הו"ק. לצערי ולתמימותי רק לאחר התנתקות גילתי לתדהמתי כי חוייבתי כפול על ציוד באשראי וגם בהוראת קבע.
שהתקשרתי בראשונה לנציגה בשם הודיה מצוות גנסי'ס ציינה בפני כי אין חיוב בכ"א לאחר התעקשות מצידי ציינה שאכן יש חיוב אך לא אמור להיות חיוב ביקשה לפקסס תדפיס של חברת האשראי וכי תחזור אליי ובמידה ויש לי מסמך שמעיד על כך יזכו אותי. (זה קרה ביום ה'), פיקססתי את התדפיס ביום א' וייצרתי קשר ביום שלישי ונציגה בשם שירן ציינה בפני כי התקבל הפקס אך טרם נסרק. יש להמתין עוד 2 ימי עסקים וייצרו עימי קשר, שוב המתנתי ולא חזרו.לאחר מכן ייצרתי קשר ביום חמישי וטופלתי בנציגה בשם יוליה מצוות אקסלוסיב שציינה כי לא התקבל שום פקס (וזאת למרות שפיקססתי פעמיים בשני זמנים שונים). התבקשתי לשלוח שוב והפעם נמסר לי גם פקס ישיר של המחלקה שלה וכי בכול אופן תייצור עימי קשר ושאני אזוכה בכול הסכום, ושוב פעם פיקססתי כבר 4 פעמים וכמובן יוליה הבטיחה לחזור והיא טרם חזרה אליי. לאחר מכן שוב פעם יצרתי קשר ונתקלתי בנציגה בשם סיוון מצוות וויזמן ,שהיא פשוט נציגה שאין לה מושג מהו מתן שירות, היחס הקר שהתקבל היה מתחת לכול ביקורת. היא מלינה כי אין שום החזר שמגיע לי אלא שאני עוד חייבת להם כסף,כששאלתי על מה ולמה..?! אין לי שום התחייבות קודמת לא על מסגרת המבצע וגם לא על המכשיר התשובה שקיבלתי הינה במשום שעזבתי אני מחוייבת עפ"י חוק לשלם עוד 8% של פחת..???? זהו חוק חדש שיצא ולא הייתי מיודעת אליו שאם אין קנס יציאה יש צורך עדיין לממן את אורנ'ג..?!!. כמובן ביקשתי מסיון כי מנהל או בכיר יחזור אליי ובשל היותנו בחג החנוכה זכיתי לנס שבו אכן התקשרו אליי בשעה 21:29 בערב ולאחר 2 צילצולים ניתוק בפנים. לא היה ניתן לחזור למספר. אז לסיכום כן "חזרו אליי", אבקש את עזרתכם בעניין. אני כבר למעלה משבועיים מתעסקת בכך וכוחותי עתידיים לאזול אך אינני מעוניינת לתת לכך שידם תהיה על העליונה מדובר בסכום שקרוב ל-3000 ש"ח.
אבקש את חזרתכם בנושא
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא והתנצלות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה