פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ותקלות ושרות גרוע מכל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
עמוס, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי ניידתי קו מרשת סלקום לרשת אורנג',
כבר מהיום הראשון החל מסכת הבעיות,
לא יכולתי לקבל הודעות SMS וכל מי ששלח לי קיבל בחזרה הודעה שלא ניתן לשלוח מסרונים למנוי זה, (עקב כך הפסדתי המון בעבודה, ובגלל ההודעות הרשמיות שלא ניתן לשלוח לי הודעות הפסיקו חברי לעבודה וכל השאר לשלוח הודעות)
במהלך הטיפול בתקלה שוכנעתי ע"י נציג אורנג' לגשת למרכז שרות של אורנג', למרות הפצרתי בו כי אין לי את הזמן לקח שוכנעתי והלכתי ואיך שנכנסתי למרכז שרות מתקשר אלי אותו נציג ואומר לי אל תלך למרכז שרות כי זה לא יתן לך פתרון זה רק דרכנו בטלפון,
לציין כי את הקו רכשתי על שם חברה שלי (בת זוג) ומיד חתמתי בעת הקניה על טופס יפוי כח מלא וצירפתי צילום תעודה מזהה,
במשך כשבוע קיבלתי שרות בטלפון כשאני מזדהה בשמי עם המספר זהות שלי,
לאחר כשבוע הייתה לי תקלה תכנית במכשיר ובשרות לקוחות הטלפוני אמרו לי לגשת למרכז שרות, ניגשתי למרכז שרות ושם הנציגה הסבירה לי כי אני לא יכול לקבל שרות כי הקו לא על שמי, לא הועילו כל ההסברים שחתמתי על יפוי כח ונאלצתי להביא במיוחד את חברה שלי למרכז שרות כשהיא לא חשה בטוב, לציין כי בדרכי לחברה שלי כדי לקחת אותה התקשרתי כשאני זועם על כך שלא נתנו לי שרות למרות שחתמתי על יפוי כח ענתה לי נציגה וביקשתי לבטל את העסקה וזו הסבירה לי כי עלי לגשת לנקודה בה רכשתי את הקו וניתקה עלי את השיחה, כשהגעתי לאחר מספר דקות יחד עם חברה שלי למרכז שרות ולכולי זועם על הניתוק של השיחה מסרתי זאת לנציגה והיא בדקה במחשב ומסרה לי כי הנציגה אכן רשמה שהשיחה נותקה והיא ניסתה לחזור אלי מספר פעמים לאחר מכן, במקום נתתי את המכשיר לידי הנציגה ואמרתי לה שתחפש שיחה שלא נענתה או שהתקבלה מאורנג ולא היה והיא אמרה שאני צודק והיא מעבירה פניה,
ואז ביקשתי מהנציגה שאני מעוניין לבטל את העסקה היות שכל הבעיות הטכניות וההודעות שלא יכולתי לקבל והשרות הלקוי, והנציגה הודיעה לי רשמית כי היות ועברתי מספר דקות שחמוש מסויים בקו לא אוכל לבטל את העסקה, אמרתי לנציגה שאני יבדוק את העניין חוקית ואני עדיין מעוניין לבטל את העסקה אבל בנתיים שתחליף לי את המכשיר שבסה"כ נמצא אצלי כשבוע, והנציגה הסבירה לי כי אינה יכולה להחליף לי מכשיר למכשיר חדש למרות שזה הנוהל במכשיר חדש תקול אך היות ובסניף זה (לנדאו תקשרות, אורנג' רח' עמוס, ירושלים) לא מוכרים רשמית מכשירים כמו שרכשתי (גלאקסי S2 ) ורק מוכרים מכשירים כשרים של חרדים לא יכולה לבצע החלפה של המכשיר ורק במרכזי שירות אחרים,
כשביקשתי לבצע אימות נתונים שהובטחו לי בעת העסקה למול הנציג באותו סניף שמכר לי את הקו התברר כי יום קודם פוטר מהחברה,
לציין כי בעת העסקה לא בוצע לי שיקוף המחייב ע"פ חוק את החברה בעת העסקה,
נוסף לכל הבעיות יש לי בעית קליטה חזקה של הייתה לפני כן ברשת סלקום ובקשתי לחזור לסלקום בגלל הבעיות קליטה ולא איפשרו לי, כל הזמן נציגים אומרים לי נעביר את השיחה למנהל והמנהל למנהל וכן הלאה,
בזמן העסקה נאמר לי כי על כל דקה חריגה מעבר לחבילה אותה רכשתי אשלם 59. אג' ולאחר מכן בטלפון עם שרות לקוחות התברר כי אני משלם 79 אג', וכן באמצע החודש ביקשתי לדעת כמה ניצלתי ואז נאמר לי ע"י הנציגה כי מעודכן לה במערכת משום מה רק הניצול של עד לפני כשבוע ויותר ואין באפשרותה כרגע לתת לי מענה נכון להיות או ל 24 שעות אחרונות, לציין כי עקב אי קלבת המידע הנ"ל חרגתי בלמעלה משבע שעות וזה עלה לי בחשבון למעלה משלוש מאות ש"ח,
לציין כי במהלך כל הטיפול בנושא השירות הובטח לי מספר פעמים שיחזרו אלי ולא חזרו רק כעבור יום יומיים בו בזמן שהובטח לי שיחזרו אלי בתוך מספר שעות בודדות, בזמן ביצוע העסקה ביקשתי מהנציג שאני מעוניין במכשיר הכי טוב שיש לרשת אורנג' להצציע לי שלא יהיה בו תקלות מעבר לסביר, והנציג הציע לי לקחת גלאסי 2S בתוספת עוד 100 ש"ח על החבילה ולטענתו זה המכשיר עם הכי פחות תקלות, וזה לאכזבתי גרם לי לטרטור מטורף בין נציגי וסניפי הרשת,
כמו כן בעת העסקה ציינתי לנציג כי אני מעוניין שאוכל לצפות במכשיר במצלמות ה IP המותקנות בביתי ובמשרדי והנציג אמר שהמכשיר הזה יכול לספק לי את השרות הזה ושכל שנותר לי לעשות הוא רק להתקשר לשרות לקוחות ולבקש כתובת IP קבועה לפלאפון וזה בחינם ניתן כשרות, ואכן התקשרתי לאחר מספר ימים וביקשתי וראשית נאמר לי בטלפון כי זה רק ללקוחות עסקיים והסברתי לנציג כי זה הובטח לי והוא אמר שיש לי אישור לקבל ואז העביר אותי למוקד המטפל שם שוב אותו ויכוח ובסוף אושר לי לקבל כלקוח פרטי אך נאמר לי כי עלי לשלם בסביבות ה 300 ש"ח על מנת לרכוש זאת, הסברתי לנציג כי הובטח לי בעת העסקה שזה בחינם וזה מסר לי כי עלי לגשת לנציג שמכר לי אך כמו שציינתי הנציג פוטר,
לציין כי בעת הרכישה הוסבר לי ע"י הנציג כי אני יקבל החזר על המכשיר רק מחודש שני ובחודש הראשון לא אקבל אך בחודש ה 36 אקבל גם על החודש הראשון, ואז בשיחה מול נציג שרות נמסר לי הפוך כי בחודש הראשון אני יקבל אך בחודש השני לא אקבל החזר על הטלפון שרכשתי,
לציין כי בכל הפעמים שהייתי צריך לבקש ולהסביר מה הובטח לי בעת הרכישה ניתן לי הרגשה כאילו אני משקר ומנסה לגנוב וזה גרם לי לתחושת עלבון נוראית גם בעת השיחה בטלפון וגם בקבלת השרות במרכז השרות,
אני לא זוכר את הכל כדי לעלות על הכתב אך הכל מתועד במערכות אורנג' לפי פניות
יש הרבה מעבר למה שהעלתי פה על הכתב, עוגמת נפש, טירטור לשווא, והונאה, על כל זה אין לי פתרון, אני הלקוח הקטן שצריך עזרה ולא יכול לקבל כי יש להם תמיד איך למשוך אותי הלאה, מה אני עושה???? בבקשה תעזרו לי
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה, פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן והעלבון שחטפתי במהלך השרות הלקוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה