פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מנופחים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה רשמית לחברת אורנג' (עותק למועצה לצרכנות ולאתר צרכנות הוגנת)- 27.12.2011
זוהי פנייתי השישית לאורנג', לאחר כי בשיחה האחרונה שלי עם נציגת שירות הודעתי כי זוהי הפעם האחרונה בה אני רודפת אחרי נציגי החברה.
אני סטודנטית, לקוחה כבר שנים רבות בחברת אורנג'. ב26- ביולי האחרון שדרגתי את המכשיר שהיה ברשותי למכשיר אייפון. נציג המכירות שכנע אותי להצטרף לתכנית יקרה של 249 ש"ח למשך שלוש שנים (סה"כ 8964 ש"ח שהתחייבתי לשלם לחברה). התנאי העיקרי לעסקה מבחינתי היה שזהו התשלום היחידי שאשלם, ללא תוספות נסתרות והפתעות בחשבון כמיטב המסורת של חברת אורנג'. הנציג הסביר לי שבמידה ואני מחזירה לו את המכשיר הישן שברשותי הוא יזכה אותי עליו כך שלאחר הקיזוז אשלם 249 ₪ ולא שקל יותר. העסקה התבצעה והחזרתי לו את המכשיר הישן שהיה ברשותי.
כבר בחודש הראשון שלאחר ביצוע העסקה ראיתי שהחיוב גבוה מ-249 ₪, מחודש אוגוסט ועד היום (דצמבר), חויבתי בסכומים שונים, כולם גבוהים מ-300 ₪ (פירוטי האשראי מצויים אצלי). כשעליתי על אי הסדירות בחשבונות החל מרדף בלתי אפשרי אחרי נציגי החברה:
פנייה ראשונה- דיברתי עם נציגת החברה, היא אישרה שאכן נגבה ממני סכום גבוה מ-249 ₪ עליו התחייבתי ואמרה כי העניין בטיפולה והיא תיצור קשר עם נציג המכירות שביצע את העסקה ותחזור אליי. לא קיבלתי כל מענה.
פנייה שנייה- לאחר מספר שבועות, לאחר שהבנתי שהפנייה שלי לא בבדיקה כפי שסברתי בתמימות בתחילה, פניתי שוב למוקד החברה. נציגה חביבה הסבירה לי שמדובר בטעות שלי, ושאם אסכום את החיובים וההחזרים בחשבונית האשראי, אראה שהסכום שנגבה ממני מגיע ל-249 ₪. החשבוניות לא היו מולי באותו הרגע ולכן התנצלתי על הטעות והבטחתי לבדוק את החשבוניות כראוי.
פנייה שלישית- לאחר שחזרתי ובדקתי בעיון החשבוניות, מצאתי כי הטעות לא הייתה שלי כפי שנאמר לי על ידי נציגת החברה, ואכן, גם לאחר הקיזוזים השונים הסכום הסופי שנגבה ממני גבוה מ-249 ₪. שוב פניתי למוקד השירות, הנציגה הבטיחה לבדוק את העניין עם נציג המכירות ולחזור אליי. היא אכן עמדה בדבריה ולמחרת התקשרה אליי, אמרה שהעניין בטיפול והועבר למנהל שירות לקוחות.
פנייה רביעית- הפנייה האבסורדית ביותר התנהלה לאחר שנציגה התקשרה אליי ואמרה כי היא מעבירה אותי למנהל שירות לקוחות. לאחר 10 דקות של שמיעת מוסיקה בהמתנה על הקו הבנתי שהועברתי למשרד לא מאויש. כשהתקשרתי שוב אמרו לי שהמנהל יחזור אליי.
פנייה חמישית- לאחר מספר ימים של המתנה למנהל, התקשרתי שוב למוקד. סוף סוף קיבלתי מהנציגה את ההסבר לחיוב המנופח- מסתבר שאני מחויבת על מכשיר שהיה ברשותי לפני קצת פחות משלוש שנים, אותו החזרתי לחברה כחלק מביצוע העסקה הקודמת שלי באורנג'. על פי דברי הנציגה, קיים נוהל לפיו לא ניתן לקבל החזרים על יותר משני מכשירים במקביל ולכן אני מחויבת על מכשיר שכלל לא נמצא ברשותי. הנקודה המרכזית היא כי בשום שלב של המכירה לא נאמרה מילה על הנוהל, ויתרה מכך- הנציג הוא זה ששכנע אותי להחזיר את המכשיר הישן שלי על מנת שאחויב בסכום סופי של 249 ₪ בחודש. לאחר שאמרתי לנציגה שזוהי הפעם האחרונה בהחלט בה אני מתקשרת לאחר שבפעמים הקודמות התעלמו בפניותיי בשיטתיות, היא הבטיחה לי כי העניין בטיפולה האישי ובמעקבה, ואף שאלה אותי אם הפעם אני מרוצה מהשירות שניתן לי. עניתי בחיוב והודיתי לה מקרב לב.
השיחה הזאת התקיימה ביום שישי לפני כשלושה שבועות, וגם הפעם אף אחד לא חזר אליי עם תשובה. חשוב לי לציין כי עד כה הייתה לקוחה נאמנה ומרוצה של חברת אורנג'. התחייבתי לשלם להם סכום עצום עבור סטודנטית כמוני של 8964 ₪ והתכוונתי לעמוד במחויבות זו עד לאגורה האחרונה. הופתעתי לגלות כי אין גבול לתאוות הבצע, וכי הטקטיקה המכוערת של חברה, שגם ככה נמצאת במשבר אמון חמור מול לקוחותיה, הוא התעלמות והתחמקות, בתקווה כי הלקוח המיואש יוותר וימשיך לשלם. למרבה האבסורד, כל בקשתי היא לשלם לחברת אורנג' 249 ₪ בחודש ולא יותר מכך.
אני דורשת לקבל באופן מיידי החזר רטרואקטיבי של ההפרשים מעבר ל-249 ₪ שנגבו ממני שלא בצדק.
תודה מראש,
יעל פורת
0543320747, [email protected]
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה