פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר וגנבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, יש לי תוכנית סטודנטים שאני מקבלת אינטרנט 1 זיגה. החודש עשו טעות, הופיע אצליהם שיש לי 30 מגה במקום 1 ז׳גה ולכן חריגה באינטרנט על סך 230₪+מע״מ = 267₪. אז החודש במקום לשלם להם כרגיל 300₪ אני יצתרך לשלם 600₪. דברתי עם 2 נציגי שירות ששקרו לי, אמרו שאני יקבל את ההחזר באשראי כשבאמת ההחזר הוא בשבונית הבאה שתרד רק ב10.02. דברתי עם מנהלת שירות לקוחות שאומרת לי שהיא לא יכולה לשלוח לאשראי חשבונית זיכוי ושאני צריכה לבטל את העסקה מול חברת האשראי. בחברת האשראי אומרים לי שבת העסק כן יכול לשלוח להם חשבונית זיכוי, ושאני לא יכולה לבטל אתהעסקה מולם, רק בת העסק יכול. אז פתחתי בירור עסקה, ומחכה...אין לי מושג מה יקרה. באורנ׳ז הבטיחו שיחזרו אלי וכמובן לא חוזרים. אפילו התקשרתי אליהם היום כדי לבטל כל חוזה איתם ולהתנתק מהם, כמובן לא נתנו לי. אומרים שיחזרו אלי כדי לעשות זאת, ולא חוזרים אלי. אני לא יודעת איך להתמודד עם זה ולמי לפנות. זה בסך הכול טעות שלהם, לקחו לי בטעות 300₪ ולא מוכנים להחזיר לי שקל באופן מיידי. אנא תעזרו לי. אני מודה לכם.  
כספי סוג הנזק :
לעזור לי לקבל החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה