פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום מופרזת והפרת התחייבות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום- בתאריך 27.12.11 מסרתי מכשיר לתיקון בחרת אורנג' , בהמשך לפנייה בה הובטחה לי הנחה של 100 ש"ח על התיקון. מס' הפנייה בידי.
בשיחה אתמול שבה יצר אתי איש קשר ממרכז התיקונים, נמסר לי שהתיקון לפני הנחה יעלה 250 ש"ח, ולאחר ההנחה בזכות מס' הפנייה 150 ש"ח בלבד.
באיסוף המכשיר היום הונפקה לי קבלה לתשלום על סך 250 ש"ח ולא 150 ש"ח כפי שהובטח.
בשיחת המשך עם נציגה בשם אביטל, הנציגה לא הסכימה לשלוח לי אישור בכתב על הזיכוי המובטח, ולא הסכימה לקבל ממני מייל או פקס בנושא, ולשלוח אישור על קבלתם ועל אמת הפרטים בהם.
אין לי מושג מה יקרה עכשיו, ואני רוצה להביע גם תרעומת על בזבוז הזמן שבהתעסקות בנושא. תודה. שי נוטר
קבלת הזיכוי והתנצלות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה