פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני יוסף, בן של הלקוחה לודמילה[מספר לקוח 1.11118364]
חייל, היייתי לקוח מרוצה שלכם 6-7 שנים, עזבתי לפני פחות מחודש לסלקום כי הציעו לי הצעה משתלמת, מתכוון בכל מקרה לחזור אליכם מתי שימאס לי מסלקום[עלול לקרות יותר מהר ממה שציפיתי]

בכל מקרה, אני פונה אליכם בבקשה להחזר כספי על סכום כסף זעום שנלקח ממני שלא כדין.

שידרגתי לגלקסי אייס בחודש יוני השנה, אצל נציגת מכירות בקניות בירושליים, מאוד מרוצה מהמכשיר, הבטיחו לי שברגע שאני יעבור סכום מסויים שאותו עברתי בכל חודש מאז ששידרגתי, אקבל החזר כספי מלא על המכשיר[75 שח, לא אשלם על המכשיר]

במקום זאת, קראה טעות ולקחו ממני 15 שח כל חודש ו 60 שח זיכו.
במשך חצי שנה כך קרה, במשך הזמן פניתי לחברה, הבטיחו לי החזר ולא החזירו אף פעם!

אני גם זוכר שבאחד החודשים אף לקחו יותר מ 15 שח. לכן אשמח סך הכל לקבל החזר על מה שמגיע לי. קרו בעבר פאדיחות בסיגנון הזה אבל תמיד הכל נגמר מהר וטוב, זאת חלק מהסיבה שאני כל כך מרוצה מאורנג' :)

אני מצפה להחזר הכספי ולשיחה מכם[אם אתם חושבים שאתם יכולים לתהחרות בהצעה של סלקום ]

סומך עליכם חברת אורנג, בעבר לא איכזבתם אל תתחילו עכשיו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה