פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות של החברה ושל העו"ד שלהם לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. היה לי חוב אצל חברת אורנג שילמתי את כל החוב לעו"ד בערב ראש השנה חודש ספטמבר 2011 כאשר העו"ד 30.11.11עד היום לא העביר סגירת תיק לאורנג' וחברת אורנג לא מוכנים לתת לנו שירות ומעבירים אותנו כמו כדור לעו"ד והעו"ד מעביר אותנו לאורנג' כבר מהיום ששולם 3 חודשים. אנחנו מקבלים מחברת אורנג' שירות נוראי ביותר לא עדכנו לנו חבילה כפי שהובטח לנו הכנסנו מכשיר לתיקון לפני שנוצר החוב והם לא מוכנים להחזיר אותו עד שהעו"ד שלהם יסגור את התיק למרות שהכל שולם ועברו כבר 3 חודשים. כל הזיכרונות שהיו על המכשיר נשאר אצלם והם לא מוכנים להעביר לנו אותם. העברנו להם 5 פעמים אמצעי תשלום חדש והם ממשיכים לתרתר אותנו מאחד לשני אנחנו נמצאים איתם בשיחות יומיומיות בערך 3 שעות כל יום הם מעבירים מנציג אחד לשני בלי להגיד שהם מעבירים אותנו וככה זה התמודדות יומיומית אנחנו מתחננים שתעזרו לנו.
בזבוז זמן. סוג הנזק :
לסגור את התיק מול אורנג' ולעדכן לנו את החבילה שהבטיחו לנו. להחזיר את המכשיר מתיקון. ופיצוי כספי על השירות ועל עוגמת הנפש. או ניתוק מהם ללא כל תשלום על התחייבות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה