פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
American Express סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני רוצה לספר לך על חווית שירות שאני בטוח שאני לא היחיד שחווה.
ביום רביעי הבאתי את המכשיר שברשותי מסוג אייפון 4 לתיקון בעקבות כך שמקש הבית הפסיק לפעול ואינו מגיב. בקושי 10 חודשים אצלי, שמור מאוד וכבר מקולקל, אבל זה לא אשמתכם.
טופלתי ע"י נציגה בשם בת אל, שלקחה ממני את המכשיר, אמרה כי הוא באחריות, הוא יטופל, הטיפול ייערך שני ימי עסקים ואוכל לבוא לאסוף אותו ביום שישי בין השעות 08:30 ל 13:30. שאלתי אותה פעמיים במידה והמכשיר לא שם יתקשרו להודיע לי לא להגיע? אמרה כן.
כרגיל כפי שתוכל לראות בהיסטורייה שלי עם חברתכם (תבדוק את תאריך הרכישה של המכשיר ושרשרת הטעויות של הנציגים שלכם) קיבלתי שירות סוג ב', חובבני.
את מספר המכשיר היא הקלידה לא נכון (החסירה את הסיפרה 0 ) כך שלא יכולתי לבדוק באינטרנט אם המכשיר אכן הגיע מהמעבדה לנקודת השירות, הגעתי למעבדה המתנתי שוב בתור באמצע יום עבודה (התור בנקודות השירות שלכם ממש לא פשוט ונוטה ל 40 דק' שזה חוצפה בפני עצמה לזלזל בזמן של הלקוחות שלכם בצורה כזו).
המכשיר כמובן לא הגיע מהמעבדה, תבוא לאסוף אותו ביום ראשון, אם תרצה שירות משלוחים בכיף זה יהיה בחינם אבל תקבל אותו רק בשלישי, התחושה רעה, הכסף על שעתיים עבודה לא יוחזר לי כלקוח, אתם מחמיצים שוב ושוב את האופציה להוציא לקוח אחד מרוצה.
נקווה שביום ראשון הוא יהיה שם, משהו אומר לי שלא... ואם כן בטח יחליפו אותו במכשיר משומש אחר, שגם טופל בגלל איזו בעייה משנית, וכמובן שעוד כמה חודשים שהבעייה הזו תחזור הוא כבר לא יהיה באחריות יצרן, כי אותכם לא מעניין שקיבלת מכשיר תקול (אני לא ממציא זה בדיוק מה שקרה במכשיר סוני אריקסון שהיה לי לפני, שהוחלף 4 5 פעמים בהפרש של שבוע עד שהגיע הטיעון מצטערים אין לי מכשיר תקין להביא לך תשדרג.
מקווה ששירות כזה לא יחזור.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה