פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים גבוהים בהרבה ממה שסוכם! נושא התלונה:
לוי הילה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל האחרון עברתי מחברת פלאפון לחברת אורנג למסלול עם אייפון, המסלול שהוצע לי היה 3500 דקות שיחה לאורנג , 400 SMS ו400 דקות ו 2 וחצי גיגה חבילת גלישה ב 200 שקלים! מאז עד חודש כתיבת תלונה זו , ולמרות אינספור שיחות עם עשרות נציגים מדי חודש אני מחוייבת בסכומים גבוהים בהרבה ממה שהובטח לי! לפני חודשיים שוחחתי עם אחת הנציגות מלי שעברה איתי על כל החשבוניות ואף העבירה אלי זיכוי על כספים שחייבו אותי שלא כצורך, והבטיחה שהנושא יטופל, העבירה אותי לחבילה שונה ממה שהובטח לי אך עם זאת הבטיחה שהחיוב יהיה 196 שקלים! חודש שעבר הגיעה החשבונית והופ הסוכום קופץ ל 213 שקלים, והחודש הופ הסכום 245!!! שקלים, היד עוד נטויה והיד של אורנג עמוק בתוך הכיס שלי! שוחחתי עם נציג שירות שטוען שאני "שקרנית " והוא לא רואה בעיה שחייבו אותי ב 213 שח במקום 196 ש"ח ! ועוד אומר שאורנג ממש בסדר שהם חוזרים אלי ומעבירים לי זיכויים, אז זה ממש לא בסדר שאני בכלל צריכה לפנות על דברים כאלו! ושאורנג שולטת על הכיס שלי! כבר 9 חודשים, חודש חודש שאורנג גונבת לי כסף, פעם 100 שקל, פעם 200 שקל פעל 20 שקל, כל פעם משהו אחר! ובאמת שנמאס לי !! שירות גרוע !
כספי סוג הנזק :
מסלול תואם למה שסגרתי , פיצוי כספי לא רק על הכסף שנגנב אלא על כל שעות הטלפון שבזבזתי על הטמטום הזה! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה