פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמינות ונזק כספי מאורנג נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות שרות גרוע באורנג' עברתי לחברה מתחרה. לפני שסגרתי עסקה עם חברה חדשה הובטח לי בשיחה טלפונית עם נציג אורנג' שלא אחויב דמי התנתקות. אלא רק עבור המכשירים.
לאחר שעברתי הגיעה אלי חשבונית עם דמי התנתקות , כשבררתי לפשר הדבר טענו שאף נציג לא הבטיח לי זאת.
נראה לכם שאם אורנג' היו אומרים מראש שיש דמי התנתקות ולא משקרים
לא הייתי דורשת זאת מהחברה אליה עברתי?
מאז אורנג לא שלחה שום מכתב התראה,ולפתע אני מקבלת מכתב מעו"ד .
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה