פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלומים לספק פרטנר לאחר שניידנו את הטלפונים לחברת סלקום נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
עשינו ניוד של הטלפונים שלנו לחברת סלקום בתאריך 12.10.2011ואז התחילו הבעיות עם אורנג.לא נישלח חשבוניות למייל שלי לתשלום.ומייד הועבר לעו"ד חן -פישר לטיפול עם הוצאות רבות וכמו כן תשלום עבור המכשירים שקנינו מבקשים שנשלם בתשלום אחד ולא בתשלומים כפי שאורנג מחויבת לפי התקנות של משרד התיקשורת.(כמו כן זה גם מופיע במכתב שנישלח ע"י חברת פרטנר)
כספי סוג הנזק :
לשלם את 2 התשלומים החודשיים שלא שולמו (יש כרטיס אשראי שלא חוייב)ולהמשיך את התשלומים עבור רכישת המכשירים כמקובל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה