פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה -במתן שירות נושא התלונה:
כלפון עופרה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
סניף אורנג' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר נייד של אייפון לפני חצי שנה וכבר חודש וחצי הוא לא משרת אותי
או שלא ניתן לחייג ( שיחה מסתיימת או שלא ניתן לקבל שיחה ( צליל מנותק) לאחר 3 מפגשים פרונטלים שבהם ניסו לפתור בעייה וכמה שיחות טלפון עם מרכזי תמיכה שגם שם ניסו לפתור מרחוק והדריכו אותי מה עלי לעשות ע"מ שהמכשיר יפעל. הפקדתי את המכשיר אצלם ובבואי לאוספו נאמר לי שהמכשיר חדש. התעקשתי לקבל מסמך שמעיד על כך סירבו לי ועדיין המשיכו להתעקש שהוא חדש . צילצלתי למוקד הטלפוני ואחרי שיחות ארוכות אכן אישרו שהוא מחודש. אין לי שום מושג בו כמה הוא ואת מי הוא שירת עוד חצי שנה נגמרת האחריות יצרן. ואני עלולה להישאר בלי מכשיר ועם חוב של עוג 2400 ש"ח על מכשיר שעלה לי 3600 ש"ח. המפקחת שחזרה אליי לא הצליחה להבין על מה אני מתרעמת , היא הייחסה כאילו מדובר על רכישה קטנה ולא משמעותית. והבהירה לי שזה טיב השירות ושלא אקבל מכשיר חדש ,1. ראשית שיקרו לי במצח נחושה בנקודת שירות 2. המנהל הגיע לאשר את השקר של הנציגה .הכל בע"פ לא הסכים לתת מסמך מה שכמבן החשיד יותר.3. המפקחת שחוזרת לא רואה שום פסול בתהליך פשוט התנהגו אליי כחפץ שמעבירים לו מוצר שאין לו שום אפשרות לבחון מה טיבו . ומחליטים בשבילי שזה מספיק טוב עבורי , למרות שעל מכשיר זה שילמתי ממיטב כספי 3600 ש"ח סכום לא מבוטל ונותנים לי מכשיר שהיפוטטית בעוד 1/2שנה גורלו יהיה כמו המכשיר שהפקדתי . ואולי עוד קודם כיוון שלי אין אפשרות לברר כמה ידיים הוא עבר. -אני רואה בזה חוצפת ניצול החזק זה שמכתיב את התנאים. ואני כרגע משוללת אפשרות להינות מאותו מכשיר חדש ויוקרתי שרכשתי , מכשיר יקר מאוד
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לחדש. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה