פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה של מוקד השירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
התנהלות לקויה של מוקד שירות

1)לפני חודש קניתי מאורנג קו חדש בנוסף לקו הקיים
2)קניתי מכשיר בחנות חיצונית(לא אורנג)
3)ב8/12/2011 פניתי למוקד שירות לקוחות על מנת לקבל ניתוק זיקה ולצרף קו חדש לתוכנית clear500 students
4)שלחתי צילומי חשבונית ותעודת אחראיות וכרטיס סטודנט בפקס ובדואר אלקטרוני
5)במהלך שבועיים מוקד שירות לא פתח פניה בעניין הנ"ל(למרות בקשות חוזרות ונשנות שלי)
6)רק כעבור שליחה שלישית של מסמכים לכתובת [email protected]
מוקד שירות פתח פניה והתחיל טיפול
7)במהלך טיפול בפניה שלי:
7.1)בטעות בטלו לי תוכנית מקורית במספר בקו ראשון שלי
7.2)ביצוע ניתוק זיקה למספר לא נכון
8)אחרי פניה חוזרת שלי:
8.1)בטעות היתי מועבר לתוכנית clear120 במקום clear500 students
8.2)לא בוצע החזרת תוכנית מקורית לקו ראשון
9)אחרי עוד פניה אחת שלי
9.1)בטעות הותקנה תוכנית clear800
10) היום בתאריך 03/01/2012 כעבור חודש מתחילת הטיפול בפניה שלי חזרה עלי נציגה ואמרה שחסרה בתיק שלי חשבונית מס בנוסף לחשבונית שהעברתי(מה שקיבלתי בחנות בעת רכישה)
ולצורך קבלת חשבונית אני צריך לנסוע לחנות על מנת לבקש חשבונית מס.


רמת שירות שקיבלתי היתה נמוכה מאוד. נציגי החברה נתנו הבטחות חסרות בסיס. בתגובה לשאלות שלי שמעתי גסות כנה. כל הבקשות שלי להעביר אותי לרשויות ממונות זכו להתעלמות.
הזמן מצטבר של שיחות שלי עם שירות לקוחות עבר כבר כל סף הגיוני.
(מספר שעות)

אבקש את עזרתכם בטיפול בנושא
תודה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה