פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מרמהתוצאה נזק כספי רב נושא התלונה:
דרכי דוידי רן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מרכז נוקיה -יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח באורנג מעל 10 שנים, עד לפני שנה בשנת 2010 הייתי בעל 2 מכשירים באורנג כשהגיע דיל שמשך אותי ומועד הזמן הזה שידרגתי את המכשיר שלי לאייפון עם מסלול חדש
כמובן ששידרוג זה הוצאה כספית לא קטנה "מה לעשות הם צריכים להרוויח "
על מנט למנוע מראש בעיות על פי נסיוני עם החברות שלמתי עבור המכשירים הישנים סכום של 1170 ש"ח במטרה לקחת מכשיר חדש מסלול חדש בלי שום שדרוגים שגורמים להרבה הרבה טעיות וחיובים לא נכונים !!
שלמתי עבור המכשירים הישנים -פרעון מכשירים- לקחתי מכשיר חדש מסלול חדש 3 חודשים ראשונים אין לי חיוב לא שמתי לב לזה פתאטום חודש 3 או רביעי מופיע לי חיוב על כל המכשירים גם אלה כמו שציינתי שכבר שילמתי עבורם
התקשרתי לאורנג נאמר לי שהבעיה תתוקן בנתיים נלקח מימני באשראי תשלום נוסף בסך 850 ואז שוב לא קבלתי חיוב במשך חודשיים ושוב התקשרתי להתלונן ושוב חוייבתי עבור המכשירים הישנים ושוב שלמתי 650 ושוב ושוב ושוב...
נראלי שכבר הבנתם מה ההמשך היום זה כבר שנה וחצי אחרי וזה עדיין קורה ..
אחרי כל הרמאות הזאת וגניבה של מיטב כספי כבחור צעיר שלא מרוויח יותר מיידי
הדבר היחידי שנהיה לי זה חור בכיס ועד היום לא קבלתי פיצוי או החזר .
רק סליחה וסליחה וסליחה הבטחות חוזרות ונשנות באמת להתנצל הם יודעים לתקן לא גם לא המנהל הכי בכיר בשימור לקוחות וגם לא כל המנהלים ברמכז שירות ביד אליהו

עברתי לחברת פלאפון לפי המלצות של חברים נקווה לטוב =]
למי שקורא את זה אל תעשו שידרוג בשום פנים ואופן בטח לא באורנג אני לא המקרה היחידי כשנחסתי לאינטרנט זה דבר שקורה הרבה ורק באורנג כל חברה כנראה מפתחת דרך עקיפה לגנוב ולגזול כסף !!

כספי, עוגמת נפש ,בזבוז זמן . סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה