פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מוגזם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים הצטרפנו לחברת אורנג' אני,אישתי,והבן. אחרי כחודשיים היותנו לקוחות קנינו לבן פלאפון מדור שלישי עם אפשרות להתחברות לאינטרנט בעזרת WiFi. אחרי חודש של שימוש בו קבלנו חשבונית למספר שלו על סה"כ - 89.385 שח (25.11.2011) וזה למרות שידוע ששימוש ב-WiFi הוא אמור להיות חינם. התקשרנו לחברה כאשר קבלנו חשבונית וזה-7.12.2011 (חשבונית מתחילה ונסגרת כל 25 לחודש, וחשבונית לבית מקבלים ב 7 לחודש) בחברה סולולרית אמרו לי שכאשר אין לו (לפלאפון) גישה לרשת WiFi הוא אוטומטי מתחבר דרך רשת של ORANGE וזה למרות שאין לו חבילת התחברות. זה נישמע לי די הזוי כי לדוגמה אפילו שיש בפלאפון רגיל, לא דור שלישי, אפשרות לאינטרנט אבל אין חבילה הרי שאני לא אוכל להתחבר.
אז בקשתי מהם לחסום לו את האפשרות לגלישה רגילה. אבל חשבונית לחודש אחרון (25.11.2012) הגיע ₪ 430.174. כלומר מ-25.11.2012 לדצמבר עד ל-7.12.2011 כשבועיים גלישה עלה לנו יותר מגלישה של חודש. לדעתי משהו מוזר קורה... לדעתי הם חייבים לנו החזר כספי כי לא הזהירו אותנו על העברה מ-WiFi וחזרה, כנהוג ברשת ORANGE.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה