|
|
|
|
|
|
אי החזרת כסף ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה כ-3 חודשים שחברת אורנג' ואני מנהלים שיחות ומגעים בכדי להחזיר לי סכום של 250 שקלים בגין חיובים לא נכונים כל חודש הסכום הולך וגדל בעוד 52 שקלים לאחר שדיברתי עם 3 מוקדניות של אורנג' שהם הבטיחו לי בלב שלם ואמרו לי שהפעם זה יקרה וניסו לכבוש את שירותם לא הצליחה וכשל ניסיונם.
|
בזבוז זמן עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|