פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כ-3 חודשים שחברת אורנג' ואני מנהלים שיחות ומגעים בכדי להחזיר לי סכום של 250 שקלים בגין חיובים לא נכונים כל חודש הסכום הולך וגדל בעוד 52 שקלים לאחר שדיברתי עם 3 מוקדניות של אורנג' שהם הבטיחו לי בלב שלם ואמרו לי שהפעם זה יקרה וניסו לכבוש את שירותם לא הצליחה וכשל ניסיונם.
בזבוז זמן עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה