פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב כסף שמוסכם שיוחזר אלי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני וסאם מנסור ת.ז. 034563957 פונה אליכם ן לאחר מספר אב של פניות לשירות הלקוחות, במשך יותר מחצי שנה אני מקבל הבטחות שאקבל את הכסף שמגיע לי בחזרה ועד היו לא קיבלתי.

הסיפר בקצרה הוא שב 10/2010 ביטלתי עסקה , וב 05/2011 גיליתי שחויבתי בגין עסקה זו כל התקופה מ 12/2010 ועד 04/2011, לאחר פנייתי למוקד החיוב הפסיק והובטח לי שהכסף יחזור אלי.
אני רוצה לציין שאין מחלוקת לגבי גובה הסכום ואין מחלוקת על כך שמגיע לי כסף, רק שמה 06/2011 ועד היום כל פעם שאני מתקשר למוקד מובטח לי שאקבל את הכסף בחזרה , והפסיכולוגים שעונים לי לטלפונים אומרים לי שאני חסר סבלנות, יותר מחצי שנה אני מבקש את הכסף שמגיע לי בחזרה ועונים לי שאני חסר סבלנות.
אני רוצה לציין שאחרי פנייתי ב 05/2011 קיבלתי הודעת זיכוי מספר 4627170911 ובה צוין שמספר הלקוח שלי הוא 1.10592241.

כולי תקווה שמישהו מהדרג הבכיר יקח אחריות ויהפוך עולמות כמו שהאומרים נציגי השירות שלכם ויחזיר לי את הכסף שלי בחזרה / או לפחות שיצור איתי קשר וירגיע אותי ויגיד לי שקיבל את המכתב הזה לידיו, כי אני שולח הרבה מכתבים ולא מקבל שום יחס.
הטלפון שלי הוא : 050-3089396
תחזירו אלי את כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה