פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן הבטחה ללא כיסוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה ניידתי 7 מספרים מפלאפון לאורנ'ג.
היום אני יכולה לומר שזו הייתה טעות ענקית.
שירות הלקוחות באורנג מזלזל בצורה שלא ניתקלתי בה מעולם.
ארבע חודשים לאחר הניוד מכשיר האייפון שלי "שבק חיים",
שלחתי אותו דרך אורנ'ג למעבדה שם החליטו שהתקלה אינה מכוסה באחריות יצרן.
התקשרו אלי שלוש פעמים וכל פעם אמרו שהתקלה שונה.
פעם אחת סוללה לא מקורית, פעם שניה קורוזיה, פעם שלישית קצר חשמלי.
כל פעם תקלה אחרת העיקר שהיא לא תהיה מכוסה באחריות יצרן.
מיותר לציין שאף אחת מהטענה לא הגיונית, כיוון שהמכישר החליט על דעת עצמו להפסיק לעבוד.
אחרי שיחות ארוכות ומיגעות הובטח לי כי אני אוכל לקבל מכשיר אייפון חדש בהשתתפות עצמית של 800 ש"ח.
מגוכח שאני צריכה לשלם על המכשיר על אף שאני לא אשמה בתקלה אבל בכל זאת החלטתי לעשות זאת כיוון שהרגשתי שאני נלחמת בתחנת רוח, וכבר לא יכולתי להמשיך ללא מכשיר.
בכל אופן נאמר לי לגשת למוקד עם מספר פניה (ע"י נציג שם יעקב) כשניגשתי למוקד אמרו לי כי הם לא יכולים לתת לי מכשיר וכי יצרו עימי קשר מהמוקד הטלפוני.
המוקד הטלפוני כמובן שלא יצר איתי קשר וכשאני התקשרתי נאמר לי כי ההצעה
הייתה לשבוע בלבד! כמובן שאף אחד לא טרח לומר לי זאת לפני כן.
ביקשתי לדבר עם מנהל וכמובן שגם הוא לא חזר אליי עד שלא התקשרתי שוב, וכשהוא כבר חזר אליי הוא בחר לצעוק עלי!
אני חייבת לציין שזה השירות הכי נורא ומזלזל שנתקלתי בו.
נכון להיום אני כבר חודשיים ללא מכשיר כי אף אחד באורנ'ג לא טורח לטפל בי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדאוג למתן מענה הולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה