פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת בשדרוג מכשיר וכיום אני הלקוח צריך לשלם עבורו ! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בספט 2009 - שדרגתי מכשירי סלולר ממוטורולה למכשירי סמסונג.
חודשיים לאחר מכן שדרגתי שוב לנוקיה מאחר ואורנג לא הצליחו לתקן מאת מכישירי סמסונג החדשים כביכול שקיבלתי !
ויתרה מכך נמסר לי שהשדרוג הינו בחינם וכפיצוי על עוגמת הנפש ממכשירי סמסונג.

כיום, לאחר שהתנתקתי מהם , התברר לי שאני חייב להם חשבון גם על סמסונג וגם על נוקיה. הכיצד?

פיצוי כספי + עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה