הטעיה מכוונת בשדרוג מכשיר וכיום אני הלקוח צריך לשלם עבורו ! |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בספט 2009 - שדרגתי מכשירי סלולר ממוטורולה למכשירי סמסונג.
חודשיים לאחר מכן שדרגתי שוב לנוקיה מאחר ואורנג לא הצליחו לתקן מאת מכישירי סמסונג החדשים כביכול שקיבלתי !
ויתרה מכך נמסר לי שהשדרוג הינו בחינם וכפיצוי על עוגמת הנפש ממכשירי סמסונג.
כיום, לאחר שהתנתקתי מהם , התברר לי שאני חייב להם חשבון גם על סמסונג וגם על נוקיה. הכיצד?
|
פיצוי כספי + עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|