פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתקו אותי מבלי לאשר זאת נושא התלונה:
אוחיון  עדי שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לראשונה ב-2.1.2012 כעובדת חברת 012 smile מגיעה הטבה בחברת אורנג אבל כאשר התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של אורנג נוגע לי שההטבה היא רק ללקוחות חדשים ז"א שלקוחות קיימים לא יכולים להנות כי אם הייתי מתחברת למבצע הזה לא הייתי מקבלת החזרים על הפלאפון שלי ז"א שזה לא משתלם לי. אז אמרתי להם שיגידו לי כמה יעלה לי קנס יציאה לפי החוק החדש של 8% אבל הנציגה אמרה לי שהיא מעבירה אותו לשיחת אחראי אונליין העבריה אותי למנהלת בוועידה הסברתי לה את אתם הדברים היא ניסתה להציע לי משהו שבסופו של דבר גם לא משתלם אז אמרתי לה שאני כנראה יעזוב אותם ושוב פעם שאלית כמה יעלה לי קנס יציאה אז היא אמרה לי שהיא עדיין לא רוצה שנבטל את המנוי אצלם ושמנהלת מעליה ידבר איתי אמרנה לי שאין בעיה רק משעה 16:00 בצהריים כי אני גם עובדת ואין ביכולית לענות בשעות העבודה . כמובן שלא הייתה שום התייחסות בעניין והתקשרו אליי 3 פעמים בשעות הבוקר שאני לא יכולה לדבר פעם אחת עניתי ואמרתי להם לחזור אליי יותר מאוחר וכמובן שלא חזרו אליי .
בתאריך 9.1.2012 הייתי לי שיחה מאורנג דיבר איתי מנהל בשעה 9:57 שעניתי לו ואמרתי לו שאני מבקשת שיחזור אליי בשעה 16:00 כי כל פעם שאני מבקשת לא חוזרים אליי הוא אמר לי שהוא דואג לדבר איתי בשעה 16:00
בשעה 15:00 היה לי קצת זמן בעבודה אז החלטתי להוזיל לי עוד קצת בעלות החודשית עד שאני יחליט מה לעשות לגבי החבילות אז ביקשתי לבטל את החבילת אבטחה שעולי לי כל חודש 40 ש,ח אמרתי לי הנציגה שאין שום בעיה שביטלה לי את החבילת אבטחה . ופה הסתיימה השיחה כמובן שמנהל לא חזר אליי בשעה 16:00.
להפתעתי הרבה בשעה 17:00 הטלפון השתתק זאת אומרת שאני לא יכולתי לקבל שיחות לא להוציא שיחות וכנ"ל לגבי הודעות רשום על המסך הראשי כל פעם "אין קליטה" טוב לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות אמרתי בטח הכרטי סים לא במקום או שצריך רק לכבות ולהדליק מחדש. עשיתי את כל הפעולות האפשריות שיכולות להיות וכלום לא עזר המצב נשאר כמו שהוא אין קליטה ואי אפשר להוציא שיחות ולא לקבל שיחות.
יום למחרת ב-10.1.2012 השארתי את הנייד בבית כי אמרתי בטח בעלי ייקח א הטל למוקדי השירות של אורנג אבל לא הייתה לו אפשרות באותו היום. אז יום אחריי ב-11.1.2012 בשעות הערב בעלי אמר שהוא מתקשר למוקדי התמיכה כדיי לראות אחת ולתמיד מה קורה עם הנייד יכול להיות שלחצתי על משהו בעלי התקשר למוקד התמיכה ומה שהנציג אמר לו שביקשתי בתאריך 9.1.2012 לבטל את המנוי . כמובן שהייתי בשוק כי זה לא נכון וביקשתי לבטל את האבטחה של הטל מכיוון שזה היה בשעה מאורחת הוא לא יכל להעביר אותי לשירות לקוחות פניתי עצבנית וכועסת למוקדי שירות הלקוחות ביום שישי בבוקר ב-13.1.2012 כשהתקשרתי למוקד שירות הלקוחות ודרשתי במידי מנהלת על אך זה שביטלו לי את המנוי מבלי אישור סופי שלי עוד בזמן שמנהל מריך לחזור אליי ולא חזר אליי הם פשוט עשו את זה על דעת עצמם ובלי אישור סופי שלי לביטול מנהל דיבר איתי בתאריך 9.1 בשעה 9:57 אומר יל שיחזור אליי בשעה 16:00 ובשעה 17:00 נותקתץי מהקו זאת פשוט חוצפה שלא תתאר היא אמרה שאני ביקשתי לבטל אז חזרתי על כל אותם דברים שרשומים מתחילת ההסבר ושאני עדיין מצפה לשיחת מנהל שעדיין לא חזר לא היה לה מה להגיד .היא פשוט אמרה שהקו ייפתח תוך שעתיים מרע הפנייה שלי למוקד שהיה בשעה 8 בבוקר
הקו לא חזר עד שעה 12:00 פניתי שוב למוקד השירות לראות מה קורה ולמה המנוי לא נפתח אז הנציגה אמרה יל כן זאת הייתה טעות שלנו ניתקנו אותך בטעות והמנוי שלך יחזור להפעלה עד שעה 14:00 כמובן שזה לא נעשה והקו נפתח רק במוצ"ש .
אני נורא מאוכזבת אני נמצאת בחברת אורנג מגיל 10 כל המשפחה שלי בחברת אורנג והעברתי את כל המשפחה של בעלי מסלקום לאורנג
אני חוויתי פה שירות גרוע ביותר שלא נדבר על הנציקו הפתאומי הזה שגרם לי להרס רב מבחינת העבודה שלי ושל בעלי בסך הכל מה רציתי חבילה יותר מוזלת וזה מה שקרה אני דורשת פיצוי הולם על עוגמת הנפש שקרתה לי במידה ולא אני מעבירה את זה למשרד התקשורת . 0547925022 עדי

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה