פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבזה ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודש פניתי לפניות הציבור של אורנג' בנוגע לתקלה חוזרת ונשנית במכשיר הסלולרי שלי. לאחר שיחה עם נציגה, הובטח לי שילקח הסלולרי שלי לתיקון ויוחזר אחרי מס' ימים, בחינם. לאחר שהמכשיר נלקח, השליח לא הגיע בזמן שנקבע לשליחות ולכן לא הוחזר לי המכשיר. מכיוון שאני סטודנטית ובנוסף עובדת, ביקשתי מנציגה באורנג' לשלוח את המכשיר לסניף אורנג' ברעננה מכיוון שאיני יכולה להתחייב על 4 שעות פנויות בהן אחכה לשליח. הנציגה הסבירה לי שזה לא אפשרי, אך שאתקשר אליהם ברגע שאוכל להתחייב על 4 שעות פנויות והם יחזירו לי אז, בנוסף להבטחה שלא אחוייב על החזקת המכשיר החלופי. שבוע שעבר התקשרתי לאורנג' על מנת להחזיר את מכשיר הסלולרי שלי, והוזמנה לי שליחות ליום שישי - שגם היא לא הגיעה מעולם. לאחר שהתקשרתי אליהם ביום ראשון בבוקר, ולאחר שעות של המתנה והחלפת נציגים, הסבירו לי שהם לא יודעים היכן נמצא המכשיר שלי ולכן עליי לשלם להם 600 שקל מכיוון שהמכשיר נחשב גנוב, בנוסף לתשלום שתי השליחויות שלא הגיעו אליי ותשלום החזקת המכשיר החלופי בחודש האחרון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת פתרון ושינוי הנהלים השירותיים בחברה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה