פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נישלחו 2 טלפונים חדשים לתיקון וחברת אורנ"ג גרסה אותם נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

טלי סויסה
אמיר דרורי 1 חולון
נייד 054-9784175


הנדון: תלונה לחברת טלפונים אורנג" לפני תביעיה משפטית.


בתאריך 1/3.2011 רכשתי 3 מכשירי טלפונים באורנ"ג, מצורף החשבונית, לאחר כחודש הסתבר לי שמה שסוכם בעלפה בעת הרכישה, לא היה אמין בעת החיוב ועזבתי את חברת אורנ"ג ,לחברת פלאפון. כמובן שאת חיובי הטלפונים שרכשתי באורנ"ג, אני ממשיכה לשלם בזמן וכאן התחילה מסכת העינוים .בתחילת אוקטובר 2011 יתגלו בעיות ב 2 מכשירי טלפון, כמובן שהייתי עדיין במסגרת האחריות של הטלפונים שרכשתי במרץ ,2011 ניגשתי לחברת אורנ"ג בסניף וולפסון בחולו, טיפל בי נציג תומר שאמר לי, שזה בעיה לתקן טלפונים שאני כבר לא מנוי באורנ"ג , ששטח בפני שהוא ינסה לעזור לי אם אוכל לחזור בחזרה להיות מנוי באורנ"ג, מיד סירבתי וטענתי בפניו שאלה הם מכשירים חדשים ואני משלמת עליהם 194.002 ₪ כל חודש ולא יתכן שאני לא אקבל שירות היות ואני עדיין במסגרת האחריות של הטלפונים, ומיד דרשתי שיקרא למנהל הגיע המנהל והם שוחחו בינהם, ואז נאמר לי על ידי תומר(הנציג) שאולי יכול לעזור לי לתקן את הטלפונים אבל זה ייקח קצת זמן ואין טעם שאשאר כי הנציג יצטרך למצוא מספרים שעליהם יוכל להישען כדי לתקן את המכשירים, כך נאמר לי על ידי תומר נציג המכירות כמובן שלא הבנתי כלום אבל מצידי כל עוד שהמכשירים יתוקנו אין לי בעיה.

ומר תומר נציג המכירות אמר לי שאשאיר את המכשירים בסניף ואלך, כמובן שלא הסכמתי ביקשתי שירשום לי על נייר ציוד שהופקד את מספר הפניה וכן את שמו של הנציג.
מצורפים 2 המסמכים שניתנו לי על ידי תומר.

וכאן החלה מסכת עינוים שכל שבוע אני מגיעה כדי לשאול לגבי המכשירים ונאמר לי לא מוכן עד שיום אחד בנובמבר2011 הגעתי שוב פעם לסניף מתוסכלת מזה שאין לי טלפון עדיין וחברת אורנ"ג כנראה מענישה אותי על זה שעזבתי אותם וכל אותו זמן אני משלמת בכל חודש את תשלום הטלפונים בזמן ואין לי בכלל טלפונים, ואז נאמר לי מדוע עדיין לא מתוקנים הניידים כי איבדו אותם וינסו לאתר אותם כמובן שלא הסכמתי אם זה, אבל לא הייתה לי ברירה אני לא יכולה להלחם עם מערכת אני אמא ל 3 ילדים שאין לה כוחות ולא כסף להלחם במערכת של אורנג", ונאמר לי שינסו לאתר אותם כך עוברים עוד כמה שבועות ואני מגיעה כל פעם ובאחד הפעמים שהגעתי נציגי המכירות כבר הכירו אותי וינסו לעזור לי מייד נירשם עוד מסמך על התיקון שאין לי אותו אבל לא עניין אותי אותו מסמך העיקר שימצאו ויתקנו לי את הטלפונים.

וכך עוברים להם הימים , השבועות והטלפונים שלי אינם מוכנים לא הייתה לי ברירה אני ובעלי בלי טלפון הרבה זמן פשוט רכשנו מחברת פלאפון שאני מנויה היום עוד 2 מכשירים כך שאני משלמת היום גם לחברת אורנ"ג 194.002 ₪ וגם לחברת פלאפון 292.10 ₪ רק על טלפונים ללא עלויות שיחה אבל במחשבתי הייתה שברגע שיימצאו לי את הטלפונים שלי אוכל למכור אותם ולצמצם את הנזק שאורנ"ג גורמים לי אבל יתבדתי אתמול אני מגיעה בשעה 16.20 אחה"צ 15/1/2012לסניף וולפסון כדי לקבל את הניידים שלי בתקווה שתיקנו אותם,מגיעה נציגת מכירות ופשוט בשיא החוצפה שיא הנבזות אומרת לי שהטלפונים שלי היו מעל 30 יום בסניף "וגרסו לי אותם" פשוט כך יש ברשותי את ההקלטה פשוט נאמר לי "גרסנו לך את הטלפונים כי לא באת לקחת אותם" אני פשוט יוצאת מדעתי וצועקת לא הייתה לי ברירה צלצלתי למשטרה,הנציגה פשוט סירבה להזדהות ביקשתי את המנהל והיא טענה שהיא המנהלת ואין מה לעשות צלצלתי למשטרה מתוסכלת ופשוט, אני בוכה לשוטר בטלפון ומבקשת שיגיע לסניף כי אותה נציגה אינה מוכנה לתת לי נייר שמאשר את מה שאמרה" שגרסו לי את הטלפון" והנציגה אומרת מצידי תזמיני אלף משטרות ואת המכתב תקבלי תוך 7 ימים ואם לא אצא תזמין איש ביטחון.

פשוט אני יוצאת מדעתי איך אפשר ככה להתנהג לאדם כאילו שאני לא מחכה הרבה זמן, כאילו שהם לא איבדו את הנייד שלי אני פשוט לא מאמינה אבל יצאתי משם בדעה הכי צלולה שדבר כזה לא אתן ארדוף לפי החוק הכול עד שאקבל את מבוקשי.

זה תלונתי ואתן 7 ימים כדי לטפל בה ואז אלך לתביעה בבית המשפט אני מאמינה שבית המשפט יטפל בחומרה בדבר כזה כי יש חוק בעולם אני נכון להיום עדיין משלמת ואשלם כל חודש 194.002 ₪ על טלפונים שגרסו אותם פשוט גונבים לי כל חודש מכיסי סכום כסף.




תודה רבה


טלי סויסה
אמיר דרורי 1 חולון
054-978-4175

מספרי פניה של הנייד הראשון אורנ"ג 355343045575029
מספר פניה של הנייד השני 356255041076845
כספי סוג הנזק :
הבאת 2 הטלפונים שלי או הפסקת החיוה החודשי עבור הטלפונים שלקחו לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה