פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח מסכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2010 פניתי למרכז אורנג ביד אליהו במטרה לרכוש מנוי עבורי וזאת לאחר ששתי הבנות שלי + אשתי היו כבר מקושרות לאורנג.
מנהל המכירות טען בפני שמכיוון שיש לי כבר חשבון ממוצע של 200 שקל משיחות של בני משפחתי הוא מציע לי תוכנית שתתאים לצרכים שלי והיא:
תוכנית משפחתית עבור אשתי בתי ואנוכי הכוללת 600 דקות לכל היעדים(זאת הכמות שהערכתי שאני אצטרך) + 3000 דקות לאורנג+ קו בייתי חינם עם 400 דקות שיחה לכל היעדים+3000 דקות לאורנג תמורת תשלום של כ 300 ₪.
בנוסף אני משתדרג מבחינת הטלפונים ומקבל 3 טלפונים ללא תשלום, הסברתי לנציג שאני לא צריך טלפונים אבל הוא אמר שזה חלק מהחבילה ולכן לקחתי את המכשירים.
במהלך השלושה החודשים הראשונים של התוכנית קבלתי חשבוניות הביתה וכל פעם היו טעויות ולכן התקשרתי גם למוקד של הטלפון הנייד וגם של הנייח כדי שיתקנו לי את הטעויות ואכן תקנו.
בנוסף לזאת התברר שבנותי בנות ה 10 נרשמו באתר טריוויה שכל SMS שנשלח עולה כ7 ₪
כאשר שאלתי את נציג אורנג ממתי יש לי את אותם חיובים נאמר לי שאני מנוי כבר כ 4 חודשים( סה"כ הוצאתי כ 650 על ה"שרותים" הללו) כלומר כאשר מנהל המכירות טען בפני שמשפחתי מדברת בממוצע ב 200 שקל זה כלל קרוב ל140 ₪ עבור SMS כלומר כל החבילה שלקחתי הייתה מבוססת על נתונים שגויים כי במציאות היה לי חשבון של 60 ₪ ולא 200 .

לגבי מכשירי הטלפון שקבלתי , המכשירים לוקח להם כ 3 שניות לפני שהם מגיבים ללחיצה על כפתור שלח /נתק לכן פניתי למוקד שירות אורנג שאמרו לי שהבעיה הזאת ידועה להם והם מנסים לפתור את הבעיה עם חברת SAMSUNG יבואנית הטלפונים( בעיה זו אף פעם לא נפתרה ולכן יש לי שני מכשירים בארון).

מחודש ינואר 2011 אורנג החליטו שלא כדאי לשלוח לי יותר חשבוניות ( את סכום האורנג ראיתי רק דרך חשבונות כרטיס האשראי .החיובים היו סביב 650 ₪ בחצי השנה האחרונה) ולכן במהלך שנת 2011 התקשרתי לדעתי 5 פעמים בחודש מרץ , מאי ,ספטמבר ,נובמבר ודצמבר כדי לקבל חשבוניות ולנסות ולהבין למה אני משלם כל כך הרבה לעומת ה 300 ₪ שחשבתי שעלי לשלם, רק בינואר 2012 זכיתי לקבל את החשבוניות של השישה חודשים האחרונים.
בחודשים נובמבר דצמבר התקשרתי 3 פעמים והתחננתי לנציג אורנג שיפנו אותי לנציג בכיר כדי שיבדוק מה קורה בחשבונות שלי וזאת לאחר שהסברתי להם במשך 20-30 דקות את התלונות שלי , תשובתם היתה שתוך 24 שעות יחזרו אלי שלצערי זה לא קרה.

לבסוף בחשבוניות שקבלתי גיליתי מספר דברים מפתיעים :
1. טלפון הקווי – דמי מנוי של 50 ₪ + מע"מ (נאמר לי במפורש שמכיוון שהם רוצים להחדיר את הקו הביתי שלהם לא יהיו דמי מנוי)
2. התוכנית שקבלתי היא 3500 דקות בתוך אורנג + 300 דקות לכל היעדים (300 דקות פחות ממה שנאמר לי) מכיוון שבכל החודשים דברתי מעל ל 600 דקות כל חודש שילמתי 300 דקות לפי תעריף 79 אגורות לדקה כלומר כל חודש שלמתי 237 ₪ מעבר למה שכללה התוכנית .
3. בחודש אוגוסט אשתי הייתה בצרפת ו 3 פעמים היא בדקה אם יש לה הודעה בתא הקולי שלה סה"כ כ 24 שניות אך על כל שיחה חייבו אותי לפי 3 דקות לפי 25 ₪ לדקה כלומר 225 ₪ על 3 בדיקות בתא הקולי שלה( הם לא היו מוכנים להפחית בתשלום).

התקשרתי שוב לנציג והסברתי לו שהתוכנית שמחייבים אותי עליה היא לא מה שנאמר לי במוקד של אורנג , שוב אמרו לי שיחזרו אלי ושוב לא עשו כן.
אתמול התקשרתי למוקד הנייח ושם היתה בחורה בשם שירן( היחידה שבאמת ניסתה לעזור) שהחליטה לבדוק את הנושא של הקו הנייח לאחר בדיקה היא הציע לי החזר של חצי מדמי המנוי ולהחליף במיידית את התוכנית הזאת כאשר הסברתי לה שיש לי בעיה חמורה יותר עם שרותים הניידים היא קישרה ביני לבין נציגה(מירי) של הניידים שלאחר הסבר של 20 דקות ,אמרה לי שיחזרו אלי ובאמת אתמול בערב נציגה בשם מור חזרה אלי ולאחר הסברים של 20 דקות היא אמרה לי שהיא תבדוק הכל ותחזור אלי עם פתרון לכל התלונות שלי.
היום קבלתי טלפון מנציגה חדשה בשם קארין שבמקום ותיתן לי את הצעתה בקשה ממני שוב לשמוע את השתלשלות הדברים ושוב הסברתי הכל ואז היא הציע (כמו כמה נציגים לפני כן) שנשנה את התוכנית שלי אך אני טענתי שמגיע לי פיצוי על:
1. מצג השקר אצל נציג המכירות לגבי היסטוריית השימוש של בני משפחתי.
2. טלפונים שלא עובדים כראוי.
3. אי שליחת חשבוניות למרות בקשות חוזרות.
4. תנאי תוכנית השונה בצורה מהותית ביותר בין מה שהובטח למה שניתן.
5. הטרטור הנוראי במהלך שנה ושלושה חודשים וחוסר האכפתיות מצד אורנג.
6. החוצפה לגבות 225 ₪ על 24 שניות.


הנציגה אמרה לי שהיא לא יכולה לפצות אותי אלא רק לשדרג את התוכנית שלי , שאלתי אותה אם במידה ואני עוזב את אורנג האם עלי לשלם להם על עזיבתי ? תשובתה היתה שכן 2400 ₪ עבור יתרת החוב עבור הטלפונים( המדהימים שלא פועלים כראוי ושאף פעם לא רציתי).

אני לא עורך דין אבל לדעתי יש כאן סיפור קפקאי של לקוח תמים שנפל בשבי חברה חמדנית שלא יודעת שובע ..
אודה לכם במידה ותוכלו לעזור לי בתסבוכת הזאת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי + התנצלות+פרחים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה