פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת שירות ללא בקשת הלקוח ואי ביטולה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
העמל 8, פארק תעשיות אפק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי אורית קליין,0508451484
ואני לקוחה של חברת אורנג,במשך כל התקופה שאני מנויה שלהם לא הצטרכתי את השירות שלהם והכל עבד כמו שצריך.
הבעיות התחילו שנגמרה לי ההתחייבות של 18 חודשיים (חודש ספטמבר) וביקשתי להחליף את המסלול שאני מחוברת אליו,לאחר שיחה קצרה עם נציגת אורנג הכל סודר בטלפון כפי שרציתי.
אבל להפתעתי גיליתי לאחר שלושה חודשיים-נובמבר שחברת אורנג החליטה על דעת עצמה גם להמשיך לי את מסלול של הביטוח של המכשיר שברשותי,שאני באותו שיחת טלפון מול נציגת אורנג ביקשתי לא לחדשה-מכשיר ישןתיתרה מכך בזמן ההתחייבות שילמתי ביטוח מכשיר ע"ס 14.5 ש"ח לפני מע"מ בתקופה של לאחר גמר ההתחייבות המחיר קפץ 45 ש"ח לפני מע"מ.
ישר הרמתי טלפון לחברת אורנג ולאחר שיחה של שעה ומעבר לכמה וכמה נציגים החליטו לשכנע אותי שהתקשרתי מאוחר מדי ועכשיו אין מה לעשות אבל כמחווה ללקוח וותיק החליטו לזכותי ע"ס 100 ש"ח והכמתי להסדר זה.
ובאמת קיבלתי את הזיכוי אבל לאחר חודש אני רואה שעדיין ממשיכים לחייב אותי על ביטוח של מכשיר שכבר ביקשתי לבטלה פעמים,עד היום השירות הנ"ל לא בוטל ואני משלמת כל חודש על מכשיר ישן 45 ש"ח על ביטוחו
הבטיחו לחזור אליי מחברת אורנג וגם שלחתי מכתב לחברת אורנג אבל אין שום מענה
כספי סוג הנזק :
החזר של כל ההורדות כספים שחוייבתי שלא בקשתי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה