פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית רביעית ברצף עם אותה טעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כ4 חודשים החלפתי תוכנית באורנג' לתוכנית דקות.
השבוע הגיעה החשבונית הרביעית מאז, וגם החודש לא קיבלתי את אחד הזיכויים המגיעים לי על פי הסכם התוכנית. הזיכוי הוא על סך 20 שקלים לחודש, למשך 36 חודשים, על החזרת מכשיר ישן. הבטחה על הזיכוי הזה מופיעה במספר פנייה 329041810, שהבטיחו לי שמשמשת כאסמכתא משפטית. על חודשיים מתוך ארבעת החודשים האלה, זוכיתי באיחור, לאחר שהתלוננתי לנציגי אורנג' על הנושא.
ב4 חודשים האלו נאלצתי לדבר עשרות שיחות, ביוזמתי כמובן, מאחר וזיכויים שהבטיחו לי לא הגיעו וחיובים שמעולם לא היו צריכים להיות - כן הופיעו.
בינתיים, אחרי שיחות רבות ומורטת עצבים מול נציגים רבים בחברה, ובזבוז שעות רבות בשיחות האלו, נפתרו ככל הנראה כל הבעיות, חוץ מהזיכוי הנ"ל.

תודה על כל עזרה בעניין
בזבוז זמן רב מאוד סוג הנזק :
זיכוי על סך 40 שקלים, עבור חודשיים שלא זוכיתי. בנוסף-שהזיכוי הנ"ל יופיע כל חודש בחשבונית, כפי שהובטח לי. ואני חושב שבהחלט מגיע לי פיצוי מהם על כל הזמן שביזבזתי על טעויות שלהם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה