חשבונית רביעית ברצף עם אותה טעות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כ4 חודשים החלפתי תוכנית באורנג' לתוכנית דקות.
השבוע הגיעה החשבונית הרביעית מאז, וגם החודש לא קיבלתי את אחד הזיכויים המגיעים לי על פי הסכם התוכנית. הזיכוי הוא על סך 20 שקלים לחודש, למשך 36 חודשים, על החזרת מכשיר ישן. הבטחה על הזיכוי הזה מופיעה במספר פנייה 329041810, שהבטיחו לי שמשמשת כאסמכתא משפטית. על חודשיים מתוך ארבעת החודשים האלה, זוכיתי באיחור, לאחר שהתלוננתי לנציגי אורנג' על הנושא.
ב4 חודשים האלו נאלצתי לדבר עשרות שיחות, ביוזמתי כמובן, מאחר וזיכויים שהבטיחו לי לא הגיעו וחיובים שמעולם לא היו צריכים להיות - כן הופיעו.
בינתיים, אחרי שיחות רבות ומורטת עצבים מול נציגים רבים בחברה, ובזבוז שעות רבות בשיחות האלו, נפתרו ככל הנראה כל הבעיות, חוץ מהזיכוי הנ"ל.
תודה על כל עזרה בעניין
|
בזבוז זמן רב מאוד |
סוג הנזק : |
זיכוי על סך 40 שקלים, עבור חודשיים שלא זוכיתי. בנוסף-שהזיכוי הנ"ל יופיע כל חודש בחשבונית, כפי שהובטח לי. ואני חושב שבהחלט מגיע לי פיצוי מהם על כל הזמן שביזבזתי על טעויות שלהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|