פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' לא עמדה בהסכם בכתב שבידי , וחיבה אותי חיובים מופרזים נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 16.10.11 היה נציג של אורנג יוסי נדב, בבתי ושכנע אותי לעבור מסלקום לחברת אורנג עם 3 קוים שהיו ברשותי,
חתמנו על הסכם מפורט , החשבוניות הגיעו על סכומים מופרזים , והזיכויים שהובטחו לי , ונרשמו בהסכם , לא התקבלו , לאחר שיחות רבות עם הנציגים (כלל הנציג שהחתים אותי על ההסכם),ולאחר שפיקססתי את ההסכמים הובטח לזכות אותי מידית,אני רודפת אחרי הכסף שבפרוש נגזל מחשבוני ללא תוצאה, הכל פעם אני מתבקשת להמתין לזיכוי באשראי , כשמגיע האשראי אני מתבקשת להמתין לזיכוי בחשבונית ,
עד היום לא קיבלתי את הכסף ואני שוקלת את האפשרות שלי להתלונן במשטרה על גניבה או לפנות לעו"ד לסייע לי,
בברכה ת
עוגמת נפש, סוג הנזק :
זיכוי מידי לכסף שאורנג' גזלו מחשבוני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה