פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אחריות על המכשיר תוך כדי הטעיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי, חברת אורנג' ואלביט מערכות חתמו על הסכם הטבות בין 2 הצדדים.
בתור בן משפחה של עובד אלביט, הוצע לי לעשות ניוד מסלקום לאורנג' ולקבל את התנאים כולל אחריות על המכשיר גם במידה ואני קונה אותו מחנות פרטית.
את תהליך הניוד עשיתי מול נציג בשם רותם ממחלקת העסקים, שמטפל בעובדי אלביט.
רותם, פירט לי את התנאים שעלי לעמוד בהם כדי להיות זכאי לאחריות המכשיר מצידם:
1-זיכרון פנימי של המכשיר בעל נפח של 16 ג'יגה.
2-שמערכת ההפעלה של המכשיר תתמוך באורנג'.
לאחר שבדקתי מול החנות שהמכשיר עומד בתנאים אלו ווידאתי זאת שוב מול נציג האורנג' רותם, רכשתי את המכשיר מסוג Samsung GalaxY S2 i9000 ב- 12/10/11.
ב- 24/10 ניגשתי למרכז השירות של אורנג' על מנת שיבדקו את תקינות המכשיר לצורך מתן האחריות ואז גיליתי להפתעתי כי החברה לא תוכל לבטח לי את המכשיר בטענה כי החומרה המותקנת במכשיר היא מסוג rev 1.5 ומכיוון שכך אינה תואמת את דרישות החברה שמחייבת חומרה מסוג rev 1.3 או 1.2.
חשוב לי לציין שאם אורנג' היתה מעלה בפני, שלא אוכל לקבל אחריות על המכשיר, לא הייתי רוכש מכשיר כה יקר בשווי של כ-3000 ₪ וגם לא אוכל לבטל את העיסקה משום שהמכשיר לא נשאר באריזתו המקורית.
בכל שיחותי עם נציגי אורנג לא נאמר לי על תנאי זה ואף שהתקשרתי לאחר מכן לנציגי החברה במחלקת העסקים ובכללם רותם, הם לא הכירו את התנאי של החומרה והתחייבו בפני שוב כי אין לי מה לדאוג ושאקבל אחריות על המכשיר כפי שהובטח לי מלכתחילה.
במשך חודשיים נעשה בירור באורנג' ומספר מנהלים היו עימי בקשר ולבסוף הסבירו לי שלצערם, הם לא יוכלו להעניק לי אחריות על המכשיר, על אף שהם האזינו לשיחות ושמעו כי אכן הובטח לי לקבל אחריות ולא צויין עיניין החומרה כלל!
לאחר שהבנתי שלא יאשרו לי אחריות, ביקשתי שיפצו אותי על הטעיה זו והם הסכימו לפצותי ע"ס 100 ₪ בעוד עלות תיקון המכשיר יכול להסתכם בכמה מאות שקלים על כל תקלה.
אני מרגיש שנעשה לי עוול כי החתימו אותי על עיסקה תוך כדי הטעיה וחוסר גילוי נאות על מנת שאבצע ניוד מסלקום לאורנג' וכעת הם מתנערים מאחריות.
יש בידי הקלטות של רוב השיחות שלי עם נציגי אורנג' שהחשובות שבהן בוצעו בתאריכים הנ"ל:
24/10/11 שעה 18:18
24/10 שעה 20:34
25/10 שעה 14:28
25/10 שעה 16:25 ועוד...
במידת הצורך אוכל להציג אותם בתביעה שאני מתכוון להגיש אם לא אקבל פיצוי הולם.


כספי סוג הנזק :
אחריות או פיצוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה