פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי עקב טעות של נציג שירות (כנראה) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
השלושה 2 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רהמתי טלפון לחברת אורנג' ע"מ לבדוק אם יש תוכנית חלופית שתעלה לי פחות כסף ענה לי נציג אורנג' שאמר ש"כן, יש לנו מסלול שיתאים לך הוא עולה 140 ש"ח לאחר מע"מ" שאלתי אותו אם אפשר לקבל פלאפון במסגרת התוכנית וזה האחרון שאפשר לקבל סמסונג ווב 2 עם החזר מלא בחשבונית כך שזה לא עולה לי כסף מאז אני בודק את החשבונית אבל היות וראיתי חריגה מהתוכנית הבנתי למה החשבון גבוה מעט אבל החודש בדקתי את החשבונית וגיליתי שחייבו אותי ב-8 שקלים יותר ממה שסוכם עם נציג השירות דיברתי עם נציגה של אורנג' ע"מ לזכות אותי ב8 ש"ח אך זו הכחישה את מה שסוכם עם נציג השירות ומארה שאינה יכולה לזכות אותי היות ואני יודע שאתם מטפלים בתלונת באופן הטוב ביותר אני פונה אליכם ע"מ להוציא את הצדק לאור ושאני לא אצטרך להשתרך בבתי המשפט ע"מ להשיג עוד כ300 ש"ח
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור החודשים הקודמים ועבור החודשים הבאים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה