פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.12 עברתי לחברת אורנג' מחברת פלאפון. הסיבה שבגללה רציתי לעבור חברה היא סכום החשבון שאני מקבלת כל חודש והחבילות שלא השתלמו לי. נציג אורנג' הציע לי חבילה "משתלמת" של התוכנית החדשה -"אורנג' כליר" שבה הציע לי גלישה באינטרנט של 1 ג'יגה, 850 דקות שיחה ו 850 אסמסים. ב150 ש"ח בלבד. התלהבתי והתרגשתי כאחד שהוא אמר לי שזה כולל אינטרנט, שאלתי אותו אם דרך מכשיר הבלקברי שלי אני אוכל לגלוש ולצפות בחשבונות שלי באינטרנט במסלול שהציע לי. והוא ענה בחיוב. הוא שאל אותי במהלך השיחה איזה מכשיר יש לי ובוודאות הוא ידע שיש לי בלקברי והמשיך להציג לי מסלול מושלם של אינטרנט שיחות ואסמסים ב 150 שקלים. לאחר יום נשלח לי כרטיס הסים החדש הביתה. (כמובן שהוא לא אמר לי שהמשלוח הזה בתשלום והתרשמתי מהשירות "עד הבית".בחשבונית הופיעה לי תוספת של 37 שקלים שאותה כמובן דרשתי שיבטלו לי ויזכו אותי כי הוא לא אמר לי שהמשלוח הוא בתשלום.נציגת אורנג' אמרה לי שאני אזוכה בחשבונית הבאה שלי) לאחר שהגיע לי כרטיס הסים הביתה העברתי אותו ולאחר כמה שעות נאמר לי שאני יכולה כבר להשתמש כרגיל בפלאפון. לתומי אני מנסה להשתמש ולגלוש באינטרנט אך אני רואה שאין לי גישה . חשבתי שיש לי בעיה בפלאפון,או שצריך לתת לזה עוד קצת זמן להתעדכן. לאחר כמה שעות התקשרתי לנציג שרות והוא אמר לי שהבלקברי לא תומך ב 1 ג'יגה וכדי להנות מחבילת אינטרנט אני צריכה לקנות אותה במחיר של 69 שקלים נוספים לחודש! התעצבנתי בשיחה והרגשתי מרומה על זה שהנציג שבעזרתו עברתי לחברה הטעה אותי, ואמר לי שאני יכולה לגלוש בבלקברי עם האינטרנט שכלול בחבילה. אך כעת אני צריכה לשלם עוד 69 שקלים נוספים עבור האינטרנט. לא הסכמתי ועד היום אני מאוכזבת מהחברה שלצערי אני עדיין משלמת לה כל חודש. בלי אינטרנט. לאחר כמה ימים שלחתי באתר אורנג' פנייה. שבה כתבתי את תוכן האירוע. אך כמובן לא קיבלתי התייחסות. לפני כמה ימים התקשרתי שוב וחזרתי על סיפור המקרה . אך המקסימום שהנציגה יכלה לעשות זה לתת לי חבילת אינטרנט בעלות של 60 שקלים לחצי שנה בלבד. נשארתי מאוכזבת מהחברה שלי שבעצם לא כנה איתי כלל.
כספי סוג הנזק :
קבלת המסלול כפי שהובטח לי עם אינטרנט פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה