פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזיר כספים שנגבו בטעות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום

לפני כשלוש שנים הצטרפתי לטלפון הנייח+ אינטרנט של אורנג.
מס הטלפון 03-6994699
מחיר החבילה כלל בתוכו נתב בעלות של 716.40 שחוייב בכרטיס אשראי ב 36 תשלומים והיה אמור להיות בחיוב זיכוי.
הזיכוי נעשה בשנה הראשונה ולאחר מכן הופסק.
בגלל מורכבות החשבונות של אורנג והזמן שעבר לא שמתי לב לעובדה שאני לא מזוכאת כל חודש בסכום הנל.
לפני כחודשיים התעוררה בעייה מול אורנג שבעקבותיה רציתי להתנתק מהשירות. הנציג העלה את העניין שלא כדאי לי כי אפסיד את סכום הזיכוי של הנתב. ואז נזכרתי שכמעט שנתיים אני לא מקבלת את ההחזר המגיע לי.כשביקשתי מהנציג לדאוג לכך שאקבל ענה לי שאין זיכוי רטרואקטיבי .
גם משירות הלקוחות וגם משימור הלקוחות קיבלתי אותה תשובה.
הנזק הכספי שנגרם לי עקב "שכיחת" הזיכוי הוא על סך 477.60 שח
זיכוי על סך 477.60 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה