פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מנופחים שלא בהתאם לחוזה נושא התלונה:
רביאל דובי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב 28.09.11 עברתי לאורנג' לאחר שנים רבות כלקוח פלאפון.
נציג מכירות טלפוני (מח' מכירות ושדרוגים) בשם מאיר פרץ סגר איתי חבילה בהתאם לצרכיי, החבילה כוללת 3500 דק' ברשת אורנג', 1000 דק' לכל הרשתות, 1000 SMS וחבילת גלישה ללא הגבלה הכוללת GPS.
חשוב לציין כי לא מדובר בחבילת גלישה 2 ג'יגה אלא בחבילת גלישה ללא הגבלה בארץ הכוללת 25 MB לגלישה בחו"ל.
בפנייתי הראשונה לבירור מסלול והצעת מחיר, הציע לי נציג המכירות הטלפוני את חבילת הגלישה 2 ג'יגה אך לאחר שסירבתי, ביקש הנציג לבדוק את הנושא מול המנהל שלו וחזר אלי עם אישור לתת לי את חבילת הגלישה ללא הגבלה במתנה + צ'ופר נוסף (מטען לרכב) כדי שאהיה מרוצה.
למען הסר ספק, מדובר בחבילת גלישה מורחבת ששמה "Internet Service Blackberry " , הנציג אף נתן לי מס' פניה - 329018460 ע"מ שאהיה רגוע.
סך עלות המסלול / החבילה הינה 250 ש"ח מינוס 119 ש"ח החזר עבור המכשיר.
הנציג (מר פרץ) גם הסביר לי כי באפשרותי לרכוש מכשיר דרך אורנג' או לרכוש באופן פרטי ובכל מקרה אוכל ליהנות מזיכוי ע"ס 119 ש"ח עפ"י חוק ניתוק-זיקה.
התרשמתי מאד מאמינות הנציג והחלטתי לחתום על החוזה.
להפתעתי הרבה, מאז ועד היום אני מקבל שוב ושוב חשבוניות מנופחות וכל ניסיונותיי להשיג את תגובתו של אותו נציג, עלו בתוהו מלבד אימייל אחד שרשם לי בו טען שכל הזיכויים הוזנו בחשבון והכל כפי שסגרנו.
לצערי, זה רחוק מהמציאות, לאחר פניות רבות לשירות הלקוחות של אורנג' והבטחות (מוקלטות) לסדר את הנושא, אני ממשיך לקבל עלויות מנופחות שהרי החשבונית שלי אמורה להיות פשוטה: 250 ש"ח מינוס 119 ש"ח (עבור המכשיר) = 131 ש"ח בחודש.
החשבונית האחרונה שקיבלתי, הייתה כבר מוגזמת, היא נסגרה על 261.01 ש"ח ולכן נאלצתי שוב לפנות לשירות הלקוחות של אורנג'.
הפעם, נציגת שירות לקוחות טענה שמעולם לא הגיע לי חבילת גלישה ללא הגבלה ולכן חויבתי עליה, כשהסברתי לה את המקרה, היא ביקשה זמן לבדוק וחזרה אלי עם אישור כי חשבוני יזוכה בהתאם ואכן אקבל את חבילת הגלישה ללא הגבלה כפי שסוכם (מיותר לציין שגם השיחה הזאת הוקלטה).
מס' ימים לאחר מכן, התקשרתי לוודא שהכל הוזן במערכת כפי שהובטח ושוב הופתעתי, כעת נאמר לי שאני עדיין ממשיך לשלם עבור חבילת הגלישה המורחבת כי מה שמגיע לי בעצם, זו חבילת הגלישה של 2 ג'יגה.
בנוסף, גם לא אושר לי שום זיכוי עבור החשבונית האחרונה וכל ניסיונותיי להסביר שוב ובקשותיי לפנות לאותו נציג שמכר לי את המסלול, נתקלו באוזניים ערלות.
לצערי, אני מרגיש תסכול רב וחוסר אונים מול גוף כ"כ גדול שעושה ככל העולה על רוחו ואני בספק אם ובכלל לפנות לערכאות משפטיות כיוון שזה ייקח חודשים רבים ובינתיים אמשיך לשלם חשבונות מנופחים.
אודה לכם על העזרה.
בברכה,
רביאל דובי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכספים שנגבו שלא כדין ויישום המסלול כפי שסוכם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה