פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו פרטי שלא נסגר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנינו לאורנג' כדי לסגור קו שקנינו אותו לחצי שנה ובתום הזמן ביקשנו לסגור אותו. כעבור חמישה חודשים גילינו שאורנג' ממשיך לגבןת 58 ש"ח כל חודש, למרות שלא היה שימוש בקו וביקשנו לסגור. הם טוענים שנציגת שירות הציעה לנו ביג טולק והסכמנו, שאלתי אותה אם זה מחייב היא אמרה שלא. לא עשינו ביג טולק כי לא היה צורך. אך הנציגה לא סגרה את הקו על פי בקשתינו והמשיכו לגבות סתם סכום של 58 ש"ח לחודש. אחרי שגילינו בחודש ינואר 2012 ביקשנו שוב לסגור את הקו ולקבל החזר כספי על כל החודשים. הפקידה אמרה שהיא לא יכולה להחזיר עבור ארבע חודשים 240, אלא רק עבור שלושה חושים 176, שנקבל החזר תוך 7 ימי עסקים. החזר קיבלנו, אך כעבור כמה ימים שקיבלנו החזר הם שוב גבו 58 ש"ח. הם טוענים כשסגרנו עסקה התשלום כבר נסגר. שאלה: למה הפקידה לא אמרה שיצא עוד תשלום, ביקשתי לעשות החזר הרי אנחנו לא משתמשים בקו כלל, לא יצאה שום שיחה מהקו הזה מאוגוסט 2011, האורנג' אומר שעשו לנו טובה שהחזירו חצי מהסכום. הם החזיקו אותי בקו שעה בדיוק והם פתרו את הבעיה. מדובר בפניה מס' 343573869, והפניה היום היא34581177. ביזבזתי הרבה זמן ועצבים על מנת רק לסגור את הקו, מה עוד יכול להיות פשוט. באיזו זכות האורנז' מכניס יד לכיס של הלקוח.

תודה, מקווה שיטפלו היטב.

מדובר בקשיש בן 82 אנטולי ברודסקי, אני לודמילה לוייב כלתו ומדברת בשמו, מייפה כוחו
עצבים, סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה