פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פלאפון שנמכר נמצא מקולקל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
זו פנייתי השניה בנושא.
לפני כשנה בתי התגייסה לצה"ל לפני גיוסה פנתה לחברת אורנג' על מנת לרכוש מכשיר פלאפון וקו פלאפו, בתי בקשה מכשיר פשוט מאוד והוצע לה מכשיר מסוג סוני אריקסון. מיד עם הגיעה לטירונות התקלקל המכשיר ולא ניתן היה להשתמש בו ולא כתוצאה משימוש לא הולם. מיד עם הגיעה לחופשה פנתה לאורנג' אלו בחרו להכניס את המכשיר לתיקון, כאשר חזר המכשיר מתיקון שוב חזרה לבסיס ושוב חזרה התקלה על עצמה, ושוב כאשר הגיעה לחופשה הכניסה את הטלפון לאורנג' שם הבטיחו לה כי אם התקלה תחזור יחליפו לה את המכשיר.
ואכן התקלה חזרה והיא חזרה לאורנג' אך גם הפעם החליטו להכניס את המכשיר לתיקון, ואז החלטתי להתערב בנושא, הגעתי לאורנג' ולאחר משא ומתן הבטיחו לי שיחליפו לה את המכשיר, אף נתנו לי מספר פניה ועם מספר הפנייה היא הגיעה שוב לאורנג' אך גם הפעם לא החליפו לה את המכשיר.
ואז כתבתי לכם ולחברת אורנג' מכתב המתאר את השתלשלות הענינים, לאחר התערבותכם ולאחר כחודש וחצי פנתה אלי מנהלת בשם כרמית והסכימה להחליף את המכשיר במכשיר חדש, אני בקשתי להחליף את סוג המכשיר לסוג אחר בעל אותו עלות, אך כרמית הבטיחה לי שמדובר במכשיר טוב שלא יעשה בעיות יותר, ואם יעשה בעיות היא תחליף לי לסוג אחר של מכשיר.
חשבנו שסוף סוף הסתיימה הפרשה, אך לאחר כשלושה חודשים חזרה אותה תקלה במכשיר, כאשר הגיעה בתי לשירות לקוחות ניסו לשכנע אותה לשדרג את המכשיר כשהיא סרבה שלחו אותה כלעומת שבאה מבלי אפילו לתקן את המכשיר. פניתי לשירות לקוחות ושוב שיחות מתישות כשכל אחד מבטיח הבטחות וכולם כל כך נחמדים ורוצים לעזור, אך במבחן המציאות אף אחד לא עזר. אחד מן המנהלים בשם יניב הבטיח להחליף את המכשיר וביקש שבתי תגיע עם המכשיר לאורנג', מיכוון שבתי משרתת במקום רחוק מאוד מן הבית ומגיעה בסוף שבוע שני, בעלי הגיע אליהם עם המכשיר, אך לא נתנו לו מכשיר אחר אלה לקחו את המכשיר וטענו שיחזרו אלינו, כמובן שלא חזרו אלינו, בעלי הגיע אלהם שוב, והחזירו לו את המכשיר בטענה שתיקנו את התקלה, וזאת למרות שהבטיחו להחליף את המכשיר.
חברת אורנג' רימתה, עשקה, ונתנה שירות לא ראוי לחיילת צעירה שהטלפון הוא מצרך חשוב עבורה כאשר היא מסתובבת בדרכים במצב הבטחוני הרגיש, ולכן נאצלתי לרכוש עבורה פלאפון במקום אחר, בתי ממשיכה לשלם עבור הפלאפון אותו רכשנו בחברת אורנג' בסכום מופקע של 50 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים, פלאפון לא תקין לחלוטין, חברת אורנג' לא מוכנה לקחת אחריות על המוצר, וגם משאירה אותנו שבויים לחלוטין ביידיה. מבזבזת את זמננו בתואנות שווא ובהבטחות שווא.
אודה לכם על התערבותכם.
החלפת המכשיר במכשיר תקין, או ביטול העסקה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה