|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי בביטול עסקה וזיכוי כספי |
נושא התלונה: |
ואלר איליה |
שם/כינוי: |
יום שני 16 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב16.1.2012 רכשתי מכשיר בעסקה טלפונית. יום למחרת נודע לי כי הבטחות הנציגה היו שיקריות וכי הסכום שאני אמור לשלם גבוהה ממה שסוכם בשיחה.
המכשיר שנשלח אלי עם שליח לא הגיע לידי כלומר סירבתי לקבל את המכשיר.
באותו היום התקשרתי למוקד שירות הלקוחות כדי לבטל את העסקה ושם נאמר לי כי רק הנציגה שביצעה את המכירה יכולה לבצע ביטול עסקה
במשך שבוע לא עלה בידי להשיג את אותה הנציגה כל פעם ניתן לי תרוץ אחר
פעם היא בהפסקה פעם סיימה משמרת פעם לא זמינה. המאמץ והנסיונות הרבים
שהיתי צריך להשקיע נראה לי מוגזם כי הטעות לא היתה שלי לאחר שבוע כשכבר חזרה אלי וביטלה את העסקה נאמר לי ע"י המנהלת של אותה נציגה כי הזיכוי מתבצע תוך 3-4 ימים שבוע מקס' (השיחה מוקלטת ) היום כשכבר עבר יותר משבוע עדיין לא קיבלתי זיכוי.
מסגרת האשראי שלי בכרטיס עדיין חסומה. בשיחות שלי למוקד כל נציג אמר משהו אחר. אף נציג לא לוקח אחריות מעבירים אותי ממוקד למוקד
יש לציין שהיחס של הנציגים מחפיר ומזלזל לא נותן מענה לפניה שלי
כשביקשתי מס' פקס של פניות ציבור נאמר לי כי אין להם פקס ורק דרך האתר ניתן לפנות אליהם ואם אין לי אינטרנט אז יש בסיפריה העירונית.
אני מבקש טיפול הולם וראוי כלקוח וותיק ונאמן
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|