פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן באופן בוטה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בערך ביצעתי ניוד מחב' פלאפון לאורנג לא לפני שערכתי סקר טלפוני וביררתי בכמה חברות לגבי חבילת שיחות בלבד .
כשפניתי לחברת אורנג' ענה לי נציג בשם משה קרשיש שהציע לי חבילת שיחות ב 149 ש"ח חודש ראשון שילמתי את הסכום בחודש השני קיבלתי חשבונית גבוהה ממה שסוכם טילפנתי לחברה והנציגה אכן אמרה לי שאכן לא עודכנה החבילה וקיבלתי זיכוי החודש שוב קיבלתי חשבונית אך הפעם גבוהה פי שניים מהמחיר שסוכם לאחר שיחה ארוכה ובירורים הנציג אמר שאיו בכלל תוכנית כזו ב 140 ש"ח ועליי לשלם 260 ש"ח רק על שימוש בדקות. אני ממש מרגישה מרומה וכעוסה ממש ביזיון
כספי סוג הנזק :
לקבל את החבילה ב 149 ש"ח. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה