|
|
|
|
|
|
חיובים שגויים ו"תקלה מערכתית" למעלה מחצי שנה |
נושא התלונה: |
מרגולין מעיין |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר למעלה מחצי שנה, אנו ממתינים שאורנג' יתקנו "תקלה מערכתית" שבזכותה כל בני המשפחה שלי משלמים סכומים שונים מהחבילות שנמכרו להם ואינם מקבלים את הזיכויים שהובטחו להם. ניסינו הכל- לא לשלם- שלחו לנו עו"ד, לפנות למחלקת פניות הציבור- בחורה בשם אורה הדר הבטיחה לטפל ונעלמה, להפעיל קשרים כאלה ואחרים בארגון- כלום.
מה עוד אמור לעשות לקוח שמדי חודש משלם כמעט כפול ממה שאמור ואף גורם באורנג' לא מצליח לתקן את זה?
|
כספי |
סוג הנזק : |
עדכון תעריפים וזיכויים והשבת כל הכסף שנגבה "בשוגג" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|