פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול שירות אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מאז נובמבר האחרון בוטל שירות אחריות על המכשיר שלי ברשת אורנג'. כשהתקשרתי לבטל את השירות, הודיעו לי שהשירות בוטל ולא יחייבו אותי עליו יותר. מאז אני מתקשר כל חודש, אומרים שהייתה "טעות" ומזכים אותי על הסכום החודשי. דרשתי לקבל אישור בכתב לגבי הביטול אבל הם נותנים רק מס' פנייה שלא שווה כלום. בנוסף פניתי לתלונות הציבור שלהם בפקס לפני חודש ולא קיבלתי מענה עד היום.
כל השיחות שלי איתם מתועדות, ויש לציין שמאז שהצטרפתי לאורנג' יש "טעויות" בחשבוניות... שיטת מצליח לא עובדת איתי!. אני ממליץ לכולם לבדוק אותם בציציות לכל חיוב וכל חשבונית שהם מוציאים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תשים אותי ברשימה של "לא מצליח- להפסיק לנסות", מכתב אישור על ביטול האחריות כמו שדרשתי, פיצוי כספי על עוגמת נפש ובזבוז זמן. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה