פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גל מורדב - נציג מכירות שקרן ואי מתן אפשרות לסיום קשר עם פרטנר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד
חב' פרטנר תקשורת בע"מ
רח' עמל 8, פארק תעשיות אפק
ת"ד 435
ראש העין, 48103 ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏07 פברואר 2012


ר ש ו ם
מבלי לפגוע בזכויות או בטענת ההתיישנות


ג.א.נ. שלום רב,


הנדון : יתרת חובי לחברתכם


בהמשך לפניותיי החוזרות ונשנות, הנני פונה אליכם שוב בדברים כדלקמן :

במהלך חודש 6/2009 או בסמוך לכך, התקיימה פגישה בין הח"מ לבין נציג מכירות לא ישר של חברתכם, מר גל מורד.
במהלך הפגישה הוצגו על ידי מר מורד דברים שקריים. נציג המכירות של חברתכם פעל בחוסר תום לב ויושר, כנדרש ע"פ החוק.
כתוצאה מהונאת נציג המכירות של חברתכם, נאלצתי לשלם אלפי שקלים.
הוגשה תלונה למשטרת ישראל.
פניתי פעמים רבות לחברתכם במטרה ליישב את העניין. בשלב מסוים, מר מורד הציע לפצות אותי, בתנאי כזה ובתנאי אחר, תנאים של מלכודת דבש, תנאים שסירבתי להם בתוקף. למותר לציין כי כל השיחות שלי עם מר מורד מוקלטות ושמורות אצלי.
לאחר שמוצו כל ניסיונותיי לקבלת פיצוי על העוול הרב ועגמת הנפש שנגרמו לי, החלטתי לנתק כל מגע וקשר עם חברת פרטנר תקשורת.
ביצעתי ניוד לארבעת קווי הסלולר שלי.
כמו כן, פניתי בשיחה טלפונית למוקד השירות של החברה וביקשתי לקבל חשבון סופי בכתב במטרה לפרוע אותו בתשלום אחד.
מבירור שערכתי ימים ספורים לאחר מכן נודע לי מחב' האשראי, כי חברתכם עומדת לגבות סכום שנראה לי מופרך על פניו. הודעתי לנציגי חברתכם כי ביטלתי את אמצעי הגביה ודרשתי שוב לקבל פירוט מדויק, בכתב, של מרכיבי החוב תוך שהדגשתי חזור והדגש שאינני מתכחש לחוב, אלא דורש הסברים לגבי אופן חישוב החוב, בטרם אשלם לחברה.
נציגי חברתכם השהו לצערי את תשובת החברה, בזמן שאחד הקווים המשיך להיות פעיל, ללא ידיעתי, ולחייב את חשבוני, חרף הודעתי כי אינני מעוניין להמשיך כל קשר עם חברתכם. למען הסר ספק יודגש בזאת כי מעולם לא עשיתי שימוש בקו שנשאר פעיל! מדובר בקו שמר מורד "דחף" לחשבוני.
לפני כשבועיים פניתי שוב לשרות הלקוחות של החברה מיוזמתי וביקשתי לערוך חשבון סופי. ביקשתי מנציגת חברתכם לשלוח אלי פירוט מדויק בכתב, של יתרת החוב.







נציגת חברתכם סירבה לשלוח פירוט והודיעה לי שקו אחד נשאר פעיל.

רק בתאריך 16/1/2012, כשלושה חודשים או יותר, מיום שבו ביצעתי ניודים והודעתי שאינני מעוניין בכל שירות מחברת פרטנר, בוטל הקו, כך נודע לי במכתב שקיבלתי באמצעות הדואר, מיום 16.1.2012.

בניגוד להצהרות נושאי משרה בכירים של חברת פרטנר, נודע לי בשיחה האחרונה כי יש בכוונת חברת פרטנר לקנוס אותי על ניתוק מוקדם של קו שמעולם לא נעשה בו שימוש כאמור.
עלות ניתוק הקו בתחילת השיחה עמדה ע"ס של כ - 100 ₪. משנדרשה נציגת חברתכם לפרט את אופן התחשיב ולאחר דין ודברים ירד גובה הקנס לכדי 35 ₪ ולבסוף אף לכדי 15 ₪.
בסיום השיחה דרשתי שוב, בפעם המי יודע כמה, לקבל פירוט מדויק בכתב של יתרת החוב, וזאת עקב חוסר האמון המוחלט שנוצר.

ביום 19.1.2012 נשלח אלי מכתב נושא כותרת : יתרת חובך לחברת פרטנר...
במכתב נרשם כי יתרת חובי עומדת ע"ס של 1,046.28 ₪.

מאחר שכלו כל הקיצין, החלטתי להעביר את התקשורת לפסים רשמיים יותר, על כן אני פונה אליכם פעם נוספת בדרישה לקבלת פירוט מדויק של מרכיבי החוב שלי.

עם קבלת הפירוט, אעביר לחברתכם תשלום אחד של כל יתרת החוב.

הנני שומר לעצמי את הזכות להגיש כנגד חברת פרטנר תביעה לפיצוי בגין כל הנזקים שנגרמו לי, ואשר ייגרמו לי בעתיד, בראש ובראשונה על ידי נציג המכירות והן בשל עגמת הנפש והטרטורים הרבים שנאלצתי להתמודד בשל התנהלות כושלת של חברתכם.



בכבוד רב
יורם שוורץ
מס' לקוח 1.14100621
ט.ל.ח. A

העתקים :
-
- הממונה על תלונות הציבור-פרטנר תקשורת בע"מ
- מח' פניות הציבור-משרד התקשורת
- המועצה הישראלית לצרכנות

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה