פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שקריות וחוסר טיפול מחברת אורנג' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. לפני כעשרה חודשים החלטתי לשדרג מכשירי טלפון שברשותי, והלכתי לקחת הצעת מחיר מאורנג' (ביריד "חבר" שהיה באותו זמן). בשיחה עם הנציג הוחלט שאני עובר מפלאפון לאורנג' ובנוסף לתוכנית מקבל החזר של 20 שקלים לחודש לתקופה של 18 חודשים למנוי.העברתי שלושת המספרים שברשותי. אחרי כחודשיים כשבדקתי את החשבונית ראיתי שחסר זיכוי שהובטח. דיברתי עם נציג אורנג' בטלפון והוא הבטיח לי לתקן את הטעות ובאמת לאחר חודש קיבלתי החזר של אותו זיכוי של חודש שעבר,אך הזיכוי של אותו חודש היה חסר.התקשרתי עוד פעם ועוד פעם הבטיחו לי לתקן את הטעות, אך מאז לא קיבלתי החזרים שהובטחו.דיברתי איתם עוד כמה פעמים,עד שהחודש אמרו לי שאני לא זכאי לשום החזר.
בנוסף לכך כשטסתי לחו"ל התקשרתי לאורנג' וביקשתי לפתוח לי קו בחו"ל.כשהגעתי למקום הטלפון לא התחבר לי לשום רשת סלולרית , שיצר לי המון בעיות.
ובנוסף בחשבונית של אחד מהמנויים שברשותי כמה חודשים מופיע חיוב על הודעות טלמסר שלא ידוע לי עליהם כלום ושביקשתי כבר פעמיים לבטל, אך ללא הצלחה. מחיר כל הודעה 10 ₪.
לטיפולכם .


כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה