פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שנעשים בחשבון ללא הסכמתי! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חברת אורנג' כבר שנים. אך בחצי שנה האחרונה אני מקבלת בחשבוניות פרוטים על דברים שלא ביקשתי. שסכומם מאות שקלים. כשאני פונה לשרות לקוחות שלהם, הם "מתנצלים" על ה"טעות" ומזכים את החשבונית הבאה. אבל זה לא לעיניין כל חודש אני מזדכה לפעמים גם במאות שקלים (החודש למשל הטעות עמדה על 400 שח) זאת פשוט חוצפה! כל חודש אני צריכה לבדוק חשבונית, להתקשר ולהמתין כמה דק' טובות על הקו ועוד להתעצבן עם נציג, למה???? זה פשוט עוול!!!

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה