פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות צרכן נושא התלונה:
חליאוה ניקול חליאוה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים הגעתי סניף אורנג בבאר שבע הפקדתי מכשיר שהיתה לו בעיה טעינה מכשיר חדש ללא בעיה מה שהיה למכשיר הוא היה מטען אבל לא עד הסוף הפקרתי את המכשיר אחרי כמה ימים התקשאו אלי ואמרו שהמכשיר חזר הגעתי לשם והם טענו שהמכשיר מושבת והוציאו לי את בית הטעינה שכך אני לא יוכל להטעין בככל שכך אני אמורה או לקנות מכשיר חדש או לשלם השתתפות של 490 שח זהו מכשיר שנקנה לפני חצי שנה מכשיר חדיש מתקדם לי בכל זאת נרא שיש פו הטעיית צרכן וקנבה שפניתי למנהל התשובה היתה שלילת ולא תשובה שהיתה לפחות אמורה לעזור לי קני מכשיר אמרתי לושהמכשיר היה תקין אני רוצה את בית הטעינה שלי בחזרה כמו שיה ולא לקחת אותו ולא להחזיר לי אותו בשביל להשבית אותו אני מרגישה שגנבו ממני חוסר אמונה בחברה גדולה טמעות גנבה וחוסר אימון בתודה מראש עם תוכלו לעזור לי תודה ניקול

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה