פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר בין תוכניות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב .
לפני כשנה הצטרפתי לתוכנית באורנג' שבה היתי מקבל החזר על המכשיר כאשר היתי מגיע לחשבון של 200 שח .
ולפני מספר חודשים התחלתי לעבוד בחברת אלביט ועברתי לתוכנית שהיא בהסכם אלביט ואורנג בתוכנית זאת אני אמור לקבל זיכויי חלקי על המכשיר שבזמן המעבר בין תוכניות אמרו לי שאני יהיה זכאי לו וכך מופיע גם באתר אורנג' .
אומנם לאחר חודש של שימוש לא קיבלתי את הזיכויי וכאשר פניתי לחברה נאמר לי שאני לא זכאי להטבות של מצטרף לתוכנית
לפי דעתי כיימת פה הטעיית לקוח חמורה ורמאות לשמה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה