פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני יחסית לקוחה חדשה בחברת אורנג׳ ( כחודשיים ) ופשוט אני נמצאת בהרגשה ותחושה שיצטערתי שהתחברתי לחברה הזאת, יחס מתחת לכל ביקורת , נציגים מנתקים את הקו , אומרים תמתיני נבדוק ... אחריי רבע שעה עונה לי בכלל נציגה אחרת, בסה״כ התקשרתי בשביל להסדיר את החיוב המנהלי , הטבעי לי עשרות פעמים שישלחו הוראת קבע למייל ולא קורה הדבר, בפועל היום בכלל גילתי שהסוכנות מכירה ביצעה עסקה אחרת ממה שסוכם , לאחר שביקשתי מנהל נאמר לי שמנהל חוזר עד 3 שעות ( השעה הייתה 15 וחצי בצהריים ) עכשיו השעה 21 בלילה ואף אחד לא חזר מדובר בשירות מתחת לכל ביקורת שבשוט הרגשתי כעס ועלבון מצד חברה כזו גדולה... הייתי בטוחה שכל הנושא יסתדר מול המנהל אך לצערי שוב טעיתי כי גן המנהל לא חזר שירות פשוט רע שלא ניתן להסביר במילים ... הרגשה שלוותה אותי לאורך כל היום
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה