פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספר זהב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנובמבר הלכתי למרכז שירות בצומת בילו על מנת לעשות מנוי לאורנג'.
בבואי לשם הסברתי לנציגת בשירות שאני מעוניין בטלפון דור שלוש ובתנאי שאוכל לבחור מספר מסויים.
היא אמרה לי שמספר זהב הינו עולה 800 ש"ח אשר שילמתי.
כאשר ביקשתי את המספר המיוחל הובהר לי שאיני רשאי לקבל אותו וכפי שהיא ולאחר מכן גם מנהלת קשרי הלקוחות של החברה אמרו לי " הכסף שאני שילמתי אינו שווה ערך לכסף שאדם מפורסם או מנכ"ל גדול משלמים."
לאחר שדיברתי במשך כחודשיים עם שירות המספרים של החברה הם טענו שישנם אנשים אשר עוד לפני שהם משלמים 800 ש"ח ועוד בכלל לפני שיש להם מנוי הם (אורנג') שומרים להם מספרים מסויימים ואילו אני אשר ביקשתי מספר מסויים ואף שילמתי עליו איני רשאי לקבל אותו כי הוא שמור לאיזה שהוא מנכ"ל שלפי נציג השירות עדיין לא שילם עליו אלא הוא מחכה לו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המספר המיוחל. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אנגל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה