פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על מכשיר סלולרי שקיבלתי בחינם בעת חידוש תוכנית באורנג' נושא התלונה:
פרידמן יאן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני קרוב לשנתיים חידשתי את התוכנית שלי באורנג'. עשיתי את החידוש ברמלה בעמדה שלהם בתחנה המרכזית. בעת החידוש הנציגה שטיפלה בי אמרה לי שאם אני אמסור להם את המכשיר הישן שלי (המכשיר היה שייך לי כי שילמתי עליו במלואו) אני אבקל בחינם מכשיר חדש ללא התחייבות וכמובן ללא תשלום. לאחר 11 חודש בדקתי את החשבונית שלי באתר שלהם (עד אז לא נכנסתי לשם כי תמיד הסתמכתי על החשבונית שהגיעה בדואר, אבל התשלומים היו גבוהים מדי אז רציתי יותר פרטים) וגיליתי שאני כבר 11 חודש משלם על המכשיר שכביכול קיבלתי ב"מתנה". התקשרתי למוקד השירות ולאחר הסברים רבים הם הבינו שאני משלם לא בצדק וביטלו לי את התשלום הספציפי הזה והחזירו לי את הכסף רטרואקטיבי. לאחר כמה חודשים נדהמתי לגלות שאני ממשיך לשלם על המכשיר.. התקשרתי שוב פעם ושוב אחרי הסברים עמוקים על נושא כל כך פשוט הם הבינו שחלה טעות אבל הפעם הם לא יכולים לבטל את התשלום והם פשוט כל חודש יתנו לי זיכוי על התשלום הזה ועוד פעם החזירו לי כסף רטרואקטיבי. לפני כמה ימים הבנתי שאני שוב משלם להם על המכשיר.. הפעם לא רציתי וויכוחים פשוט התקשרתי והתנתקתי, כמובן שהם הפחידו אותי בתביעה,הסברתי להם שאני לא הולך לשלם יותר ואני לא מוכן שירמו אותי יותר, בנוסף אמרתי להם דבר מאוד פשוט, אתם לקחתם את המכשיר הישן שלי ונתתם לי אחד במתנה וזה גם מה שנאמר לי בעת סגירת העסקה שהמכשיר במתנה, העובדה שפעמיים עלו על הטעות והחזירו לי כסף, ורק בגלל שאתם מצפים מהצרכן להיות ראש קטן ולא לבדוק אז אתם מנסים לרמות אותו ובגלל כל השקרים זה פשוט נהיה בלתי נסבל, הסברתי להם שבגלל הסיבות האלו אני מתנתק ואני חוסם אותם בויזה כי אני לא מוכן לשלם חוב שהם המציאו לעצמם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על הזמן והטלפונים שביזבזתי. פיצוי על עוגמת נפש מכל השקרים והטירטורים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה