פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת אורנג החליטה לאשר התקנת מכשיר ללא אישור/ידיעת בעל החשבון. נושא התלונה:
סגמן שנהב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מספר פניה מול אורנג'- 340160904. לפני כחודשיים אני ובן זוגי עברנו לדירת מרתף בפרדסייה. בשל חוסר קליטה בחברת אורנג בדירתנו, ומשום ששנינו בעלי מכשיר מחברת אורנג, פניתי לנציגת שירות מטעם החברה ממכשירו של בן זוגי.
נציגת השירות שאלה מי גר בדירה ומה מספרי המכשירים, נתתי לה את מספרי המכשירים של שנינו והיא אמרה שמחלקת ההנדסה של החברה תבדוק את הנושא ותחזור אלי. כעבור שבועיים חזרה אלי הנציגה ואמרה שמחלקת ההנדסה בדקה ואישרה התקנת רפיטר(מגביר קליטה)בדירתנו, הסברתי לה שברצוני שהמכשיר לא יהיה על שמי ושבן זוגי מוכן לקחת אחריות.
הנציגה הסבירה שעל מנת להתקין את הרפיטר עלינו להחתים את בעל הדירה שמאשר את ההתקנה ושאני/בן זוגי נחתום על הטופס שאומר שבמידה והרפיטר לא הוחזר/ נגנב עלינו לשלם 1566 שקלים.
פניתי לנציגה ושאלתי אותה על שם מי הרפיטר והיא ענתה שמי שיחתום על הטופס הרפיטר יהיה על שמו ובאחריותו.
בן זוגי חתם על הטופס ולאחר כשבועיים הותקן הרפיטר בדירתנו.

חשוב לציין שמכשיר הסלולר שלי הוא על שם אבא שלי ולא על שמי, הוא בעליו של הרשמיים של המכשיר.
התקשרתי שוב לחברה על מנת לוודא על שם מי הרפיטר, והסתבר לי שהרפיטר על שם אבא שלי. הסברתי לנציג שאין זה הגיוני, שאבי לא אישר זאת הוא אינו יודע על כך ושלא הסכמנו לא אני ולא אבי שהרפיטר יהיה באחריותנו ושיבטל אותו כי איננו מוכנים לקחת אחריות ומשום שאבי אדם מבוגר ואינו יכול להתעסק באישורים וביטולים מולם. והוא אמר שיבדוק את הנושא. כעבור 4 ימים הנציג חזר אלי ואמר שהוא קיבל אישור ושאני צודקת שאבי לא אישר זאת ושהמוקד השני אליו הוא יפנה אותי יחליף את בעלי הרפיטר מאבי לבו זוגי ושהוא רושם בפניה שאושרה ההעברה. הועברתי והנציגה שענתה אמרה שאי אפשר לעשות העברת בעלות וזה יעשה רק מול שירות לקוחות פרונטאלי באחד הסניפים מולי מול בן זוגי ואבא שלי.
ביקשתי שתבטל את העיסקה וזאת אמרה שרק אבי יכול לפנות ולבטל את העיסקה, חשוב להדגיש שהוא צריך לבטל עיסקה שלא אישר בכלל. מספר פניה מול נציגה זו-347906184.

זאת לא פעם ראשונה שחוייתי על בשרי שאורנג "מאשרת על חשבון לקוחות" מכשירים/חיובים. מה שנעשה כאן זאת עבירה שבמידה ולא תיפטר תאלץ אותי לנקוט בצעדים משפטיים. אין לשום חברה אישור לבצע הרשאות כאלה על חשבון דעתה, וברוב החברות אף דואגות לתקן את מה שעשו במידה וראו כי אכן נעשתה טעות. משום מה חברת אורנג מתנערת מכל אחריות בנושא.
כספי סוג הנזק :
משום שאני לא אישר זאת העברת הרפיטר על שם מי שחתם על העיסקה בן זוגי, או ביטול העיסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה