פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה משפטית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי לקוחה של אורנג' מזה תשע שנים ומה שחוויתי בחצי שנה האחרונה זה פשוט מבזה, הסיבה שבמשך כל כך הרבה שנים הייתי לקוחה היא כנראה כי לא בדקתי את החשבוניות שלי כמו שצריך.
הכל התחיל כשבדקתי חשבונית לפני כארבעה חודשים וראיתי שחויבתי על מודם אינטרנט שלא היה בשימוש כבר שלושה חודשים, כשהתקשרתי ודיווחתי שכבר מלפני שלושה חודשים ביטלתי את המודם ואני לא מבינה איך עדיין מחייבים אותי הם אמרו שיטפלו בזה ויבטלו את זה ישר וייזכו אותי על כל הכסף, כמובן שלא ביטלו וחייבו אותי שוב בחודש לאחר מכן. התקשרתי מספר פעמים ועברתי מנציג לנציג וכל פעם אמרו שזה יטופל ושיחזרו אלי בהקדם ולא באמת חזרו אלי, גיליתי גם שכמעט במשך שנה לא זוכיתי על אייפון שרכשתי מהם לאחר שנאמר לי מספר פעמים שאם אדבר בסכום מסוים יזכו אותי.
התייאשתי מנציגים בטלפון וניגשתי לסניף וגם שם אמרו שזה יטופל ושיוחזר הכסף אך שום דבר לא קרה, במשך חודשיים העבירו אותי מאחד לשני וכל אחד אמר לי דבר אחר, לגבי הסכום שאני יזוכה ולגבי מספר החודשים שלא זיכו אותי על האייפון.
לאחר מכן שראיתי שממשיכים לחייב אותי ניתקתי דרך חברת האשראי את אמצעי התשלום שלי אליהם בעוד שיידעתי את אורנג' על מנת שמשהו ישתנה.
אך שוב ושוב לא קרה כלום.
אחרי מאמצים מעייפים מאוד ועוגמת נפש זוכיתי על סך של 480 שקל למרות שנאמר לי שאני צריכה להיות מזוכה על 1700 שקל.
החלטתי שאני עוזבת את אורנג' ועוברת לחברה אחרת אך גם בזה הם הקשו מאוד ולא פתחו לי את הסים לחברה אחרת למרות שאמרו שכן.
התקשרתי כדי לשאול אם יש לי חוב כלפיהם ונאמר לי שלא, חודש לאחר מכן הלכתי לסניף כדי לבקש חשבונית רכישה על האייפון ושוב שאלתי עם יש לי חוב אליהם ושוב נאמר לי שלא.
לאחר חודש וחצי שאני כבר לקוחה של סלקום קיבלתי טלפון מעורך דין שאומר שנפתחה עלי תביעה על סכום של 1700 שקל על חשבוניות שלא שילמתי ועל שכר טרחה לעורך דין, שאלתי איך זה ייתכן והוא אמר שנשלח לי כבר כמה מכתבים הביתה אך המכתבים הגיעו לבית אימי ואני כבר לא גרה שם מספר חודשים ולא היה לי שמץ של מושג. שאלתי את העורך דין מה עלי לעשות והוא אמר לי לגשת לסניף הקרוב ולראות איך ניתן לבטל את זה, ניגשתי לסניף בבני ברק ואף אחד לא עזר לי, נאמר לי שאין להם הרשעה לבטל שכר טרחה של עורך דין, אז התקשרתי למוקד הפיננסי בעודי בסניף בבני ברק והבחורה שדיברה איתי הייתה פשוט אפטית לחלוטין ואמרה לי שאין לה איך לעזור לי ועלי לגשת לעורך דין אמרתי לה שהעורך דין אמר לי לגשת אליהם אז היא עונה "ברור אין לו כוח להתמודד עם זה והוא גם לא רוצה באמת לבטל את השכר טרחה אז הוא שולח אותך אלינו", ואז היא שאלה אותי בכמה תשלומים ארצה לשלם.
כשאני מבקשת מישהו ממונה היא נותנת לי להמתין רבע שעה ואז אומרת שאין אף אחד. ביקשתי לדבר עם מישהו אחראי בבני ברק והם אמרו לי שהוא לא נמצא. התייאשתי מאוד, ולמרות זאת לא וויתרתי ושוב התקשרתי למוקד הפיננסי בתקווה שמישהו שיהיה לו טיפה אכפת יענה, בחורה בשם קרן ענתה מצוות פאמלי ואמרה לי שהיא תטפל בזה ותחזור אלי עד הערב, כמובן שהיא לא חזרה אז התקשרתי שוב ונאמר לי שהיא תחזור אלי ואין טעם לפתוח תיק חדש כי מטפלים בזה. זה היה ביום חמישי, היום יום ראשון ועד עכשיו אף אחד לא חזר אלי ולא נתן לי פתרון אפשרי.
נגרם לי נזק כלכלי מאוד גדול והעוגמת נפש מהשתלשלות האירועים היא פשוט נוראית אני באמת לא מבינה איך אפשר להתייחס ככה לבן אדם כאילו אנחנו מספר סידורי של כרטיס אשראי, בסניף בבני ברק ראו אותי בוכה ומבקשת עזרה ופשוט התעלמו ממני בצורה הכי בוטה שאפשר.
אין לי את הסכום הזה לשלם ואין עם מי לדבר, אחרי כל השנים האלה שאני הייתי לקוחה שלהם ושאפילו לא דרשתי את הזיכויים על האייפון כי כל מה שרציתי זה לא לשמוע אותם יותר אני מקבלת את התביעה המשפטית הזאת.
כשאני אומרת להם שלא קיבלתי מכתבים והמינימום שהם יכלו זה להתקשר הבחורה מהמוקד הפיננסי אומרת לי, אני מצטערת אבל אנחנו לא אמורים לדעת שהחלפת כתובת ואנחנו גם לא מתקשרים ללקוחות שלא משלמים בזמן.
כרגע אין לי פתרון והחוב מצטבר ומצטבר עם כל יום שעובר. אני שמחה שלכולם תהיה את הגישה לדעת איך אורנג' מטפלים בלקוחות שלהם ולקוחות לשעבר שלהם.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
לא לשלם את החוב או לפחות לא לשלם את כל הריביות שנוצרו. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה